دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1400 - 00:15
رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

امکان سفر نوروزی با اتوبوس فقط با زدن سه دز واکسن/نرخ بلیت نوروز هنوز مشخص نیست

عامری با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها در حال حاضر با ظرفیت ۸۰ درصدی مسافران را جابه جا می کنند گفت:  شماره کد ملی افراد در سامانه امید وارد شده و اگر مسافری سه دوز واکسن را دریافت نکرده باشد امکان سفر با اتوبوس برای وی وجود نخواهد داشت و بلیطی به او فروخته نمی‌شود.
کد خبر : 643815
اتوبوس



احمدرضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن و شهرسازی خبرگزاری آنا در خصوص شرایط سفرهای نوروزی با اتوبوس در پیک ششم کرونا اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز از میزان سفرهای بین شهری با اتوبوس کاسته شده و هر چقدر که به روزهای پایانی اسفندماه نزدیک می‌شویم میزان درخواست برای سفر با اتوبوس افزایش پیدا می‌کند به علاوه شروع پیک ششم کرونا نیز موجب شده تا مسافران در این ایام کمتر باشند.


وی با اشاره به بررسی اطلاعات کد ملی افراد برای دریافت کردن سه دوز واکسن جهت سفر با اتوبوس گفت: در شرایط فعلی و با توجه به افزایش بیماری کرونا اطلاعات مسافران در زمان خرید بلیط رصد می‌شود و در بخش حمل و نقل جاده ای شماره کد ملی افراد در سامانه امید وارد شده و اگر مسافری ۳ دوز واکسن را دریافت نکرده باشد و یا به کرونا مبتلا باشد امکان سفر با اتوبوس برای وی وجود نخواهد داشت و بلیطی به او فروخته نمی‌شود.




بیشتر بخوانید:


بررسی سلامت مسافران با «سامانه امید»




رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری اظهار کرد: در حال حاضر اتوبوس ها با ظرفیت ۸۰ درصد در حال فعالیت هستند و اگر بیشتر از این اقدام به سوار کردن مسافر کنند با رانندگان برخورد جدی خواهد شد.


عامری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت بلیت اتوبوس برای ایام نوروز به چه صورت خواهد بود، گفت: قیمت بلیط اتوبوس بین شهری برای ایام نوروز هنوز از سوی اتحادیه مشخص نشده و نرخ های بلیط همان نرخ های قبلی است. از نظر تامین اتوبوس برای مسافران در ایام نوروز هیچ مشکلی نداریم و از تمام ظرفیت برای جابه جایی مسافران استفاده خواهیم کرد که در این راستا قطعاً پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا به ما ابلاغ می شود رعایت خواهد شد.


رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری در خصوص غربالگری مسافران در هنگام سوار شدن به اتوبوس‌ها خاطر نشان کرد:در زمان مسافرت با اتوبوس هیچ گونه غربالگری انجام نمی‌شود و اطلاعات افراد زمان خرید بلیط بررسی شده است و اگر هم اقدامی در زمینه غربالگری صورت گیرد به صورت رندم بوده است.
انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته