دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1400 - 18:38

معارفه رؤسای دانشکده‌های کشاورزی و علوم پایه، علوم تربیتی و مشاوره واحد رودهن

با صدور احکامی از سوی فریده دوکانه‌ای فرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علی‌اصغر باقری به‌عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و علوم پایه، صغری افکانه به‌عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و مشاوره و علیرضا رهی به‌عنوان مدیرکل فرهنگی واحد رودهن منصوب شدند.
کد خبر : 643618
4444

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری آنا، با صدور احکامی از سوی فریده دوکانه‌ای فرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علی‌اصغر باقری به‌عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و علوم پایه، صغری افکانه به‌عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و مشاوره و علیرضا رهی به‌عنوان مدیرکل فرهنگی واحد رودهن منصوب شدند.


در همین راستا طی مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام محمدی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و هیئت‌رئیسه دانشگاه برگزار شد، از خدمات سعید صفری در ایام تصدی پست ریاست دانشکده کشاورزی و علوم پایه، بیتا تبریزیان در ایام تصدی ریاست دانشکده علوم تربیتی و مشاوره تقدیر شد.


در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمدی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رودهن با ذکر آیاتی از کلام‌الله مجید، به اهمیت رسالت پست‌های مدیریتی پرداخت و گفت: پست‌های مدیریتی درواقع امانت الهی است و ما باید در هنگام تصدی این مناصب، خدا را در نظر داشته و در راستای منافع سازمانی کوشش کنیم.


در ادامه دوکانه‌ای فرد رئیس واحد رودهن با تقدیر و تشکر فراوان از خدمات صفری و تبریزیان، گفت: روسای جدید نیز با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات دانشکده را در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش‌ازپیش مجموعه به‌ کار گیرند و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و اهداف کلان دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه را فراهم سازند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته