دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1400 - 08:35

دانشگاه آزاد اسلامی بستان‌آباد در مسیر رشد و تعالی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد با ۳۰ رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۲۰ عضو هیئت علمی در استان آذربایجان شرقی فعال است.
کد خبر : 643427
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی امروز به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان، این افتخار را دارد که برگ زرینی بر دفتر پیشرفت این نظام مقدس افزوده و به فرمایش رهبر فرزانه‌مان «امیدی برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور» شده است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد سال ۱۳۸۳ با همکاری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان شهرستان و مساعدت مردم منطقه به عنوان مرکز آموزشی با ۷۰ دانشجو در دو رشته کاردانی کامپیوتر و حسابداری فعالیت خود را زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز آغاز کرد.




بیشتر بخوانید:


دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود در یک نگاه




ظرفیت بالا و موقعیت ممتاز واحد دانشگاهی بستان‌آباد و نزدیکی آن به مرکز استان باعث شد تا پله‌های ترقی و پیشرفت را سریع طی کرده و سال ۱۳۸۷ از مرکز تبدیل به واحد دانشگاهی شد. اکنون این واحد دانشگاهی دارای ۳۰ رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، ۲۰ عضو هیئت علمی، ۱۸ کارمند و بیش از هزار دانشجو است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد با افزایش نزدیک به ۱۰۰ درصد دانشجو در منطقه یکی از واحدهای رو به رشد بوده و با دارابودن ساختمان آموزشی با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، سایت کامپیوتری، کتابخانه با بیش از ۶ هزار جلد کتاب، مسجد دانشگاه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع، ساختمان اداری با هزار و ۵۰۰ متر مربع، سلف سرویس مجزا برای خواهران، برادران و استادان و کارگاه‌های تخصصی و فضای علمی مناسب، گام‌های بلند و مستحکم خود را برای قرارگرفتن در مسیر رشد و تعالی برداشته است.


نگاهی به دانشگاه آزاد بستان‌آباد


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد در نظر دارد با راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد و افزایش رشته‌های کارشناسی پیوسته با ایجاد محیطی پویا، خلاق و نوآور در راستای رسیدن به اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های مؤثرتری بردارد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته