دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1400 - 20:44

کنفرانس ملی «مطالعات مدیریت در علوم انسانی» برگزار می‌شود

هفتمین کنفرانس ملی «مطالعات مدیریت در علوم انسانی» با مشارکت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
کد خبر : 642792
علوم انساني



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هفتمین کنفرانس ملی «مطالعات مدیریت در علوم انسانی» با مشارکت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


بر این اساس هدف از برگزاری کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت این است که بتواند آسیب‌های موجود در جامعه از بُعد فرهنگی واجتماعی را در یابد، بررسی کند و سپس در نشست‌های دیگر جواب‌هایی برای حل مشکل را بدهد.


محورهای این همایش در حوزه مدیریت شامل؛ مدیریت دانش؛ مدیریت MBA، مدیریت آموزشی، مدیریت تکنولوژی؛ اقتصاد پولی و بانکی، مدیریت و برنامه ریزی، مدیریت شهری و روستایی، مدیریت صنعتی و کار آفرینی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، حسابداری و مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت کشاورزی و محیط زیست و مدیریت استراتژیک و ساختار سازمانی است.


محورهای همایش در حوزه علوم انسانی نیز شامل موضوعات آموزش و پرورش؛ مشاوره و راهنمایی، علوم قرآن و حدیث؛ روانشناسی و خانواده، زبان و ادبیات فارسی؛ مطالعات فقه و حقوق، مطالعات علوم سیاسی، تاریخ و تمدن اسلامی؛ الگوهای ایرانی اسلامی، هنر و مطالعات معماری؛ الهیات و معارف اسلامی، علوم اجتماعی و فرهنگی و دیگر مباحث مرتبط جامعه با علوم انسانی است.


لازم به ذکر است، مقالات حائز امتیاز پذیرفته شده به صورت رایگان در پایگاه ISC با کد اختصاصی ۶۵۴۲۵-۰۰۲۱۰ (پایگاه استنادی جهان اسلام) نمایه خواهند شد. همچنین، طبق آخرین بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری مقالات کنگره صاحب امتیاز هستند که در این پایگاه نمایه شده باشند و با توجه به قوانین موجود در این پایگاه فقط کنفرانس هایی معتبر می‌توانند در ISC نمایه سازی شوند.


گفتنی است، بر اساس مصوبات شورای سیاست‌گذاری و به منظور ارائه خدمات برتر به شرکت کنندگان، و همچنین تشویق و ترغیب آنها، دبیرخانه همایش اقدام به تهیه و ارسال گواهینامه بین‌المللی شرکت در همایش خواهد کرد. همچنین این دبیرخانه تصمیمی اتخاذ کرد که بر اساس آن گواهینامه حضور در همایش و ارائه مقاله نیز از طرف مرکز ملی کنفرانس‌ها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام (ICSD)، به شرکت کنندگان این همایش تقدیم شود.


کنفرانس ملی «مطالعات مدیریت در علوم انسانی» برگزار می‌شود


انتهای پیام/۴۱۶۷/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته