دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1400 - 17:02
با صدور احکام جداگانه صورت گرفت؛

۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی و رئیس پردیس قرچک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با صدور احکام جداگانه منصوب شدند.
کد خبر : 642746
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ورامین با صدور احکامی از سوی کیان پهلوان افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک، محمدرضا سلیمان‌پور به‌عنوان رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی و سیدکریم موسوی به عنوان رئیس پردیس قرچک ایندانشگاه منصوب شدند.


پهلوان افشاری در مراسم معارفه سلیمان‌پور و موسوی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف مدنظر دانشگاه بیان کرد: نگاه علمی و ارائه ایده‌های خلاقانه در کنار همدلی و همکاری بیش از پیش به تحقق چشم‌انداز مشخص شده سازمانی می‌انجامد.(بیشتر بخوانید)


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با تبیین اهمیت دانشکده مهارت و کارآفرینی ادامه داد: مأموریت ویژه این دانشکده در مسیر تربیت دانشجوی مهارت محور و ارتقای سطح مهارت‌های علمی دانشجویان ترسیم شده است.


پهلوان افشاری بر لزوم به کارگیری تمام ظرفیت‌های دانشگاه بر مبنای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در فرآیند تحول آفرینی از آموزش حافظه محور به یادگیری تعالی بخش کاربردی، مؤلفه‌هایی مانند آمادگی و مهارت‌های مورد نیاز دانشجویان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته