دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی به آنا خبر داد؛

دریافت حدود ۲ هزار اثر علمی-پژوهشی از سوی محققان دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از دریافت حدود ۲ هزار اثر علمی پژوهشی از سوی محققان دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 642638
عبدالله محمدی



عبداله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انجام داوری آثار و مستندات دریافتی از استان‌های دانشگاه برای نهمین جشنواره فرهیختگان خبر داد.


وی ادامه داد: نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) دانشگاه آزاد اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از منتخبان پژوهش و فناوری دانشگاه، ایجاد انگیزه در فناوران و مخترعان دانشگاهی، گسترش تجربیات در فضای دانشگاهی و ایجاد فضایی پرشور و رقابتی بین اعضای هیئت علمی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با رویداد گام دوم برگزار می‌شود.


مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: پس از ارزیابی و بررسی اولیه مستندات و آثار بخش‌های مختلف جشنواره که از استان‌ها و واحدهای دانشگاه به دبیرخانه نهمین جشنواره فرهیختگان ارسال شده بود، فرایند داوری در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، هنر و معماری و بخش زیرساخت‌ها شامل آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و... با مشارکت کمیته علمی و داوران ستاد مرکزی جشنواره به سرانجام رسید.


وی افزود: فرایند داوری در دبیرخانه مرکزی جشنواره پس از انجام دو مرحله داوری در واحدهای دانشگاهی و استان‌ها انجام شده و برای انتخاب برگزیدگان جشنواره حداقل ۳ مرحله داوری صورت گرفته است.


رئیس کمیته داوران جشنواره نهم فرهیختگان افزود: از بین بیش از یک هزار و ۵۰۰ اثر و داوطلب شرکت در بخش‌های ۲۷ گانه جشنواره فرهیختگان بر اساس دستورالعمل‌های موجود با برگزاری جلسات داوری توسط تیم ۳۵ نفره کمیته علمی و کارگروه‌های مستقر در معاونت‌های مختلف از جمله پزشکی، علوم انسانی و هنر، مهارتی و ... امکان انتخاب و معرفی حداکثر ۸۰ برگزیده در بخش‌های جشنواره نهم فراهم است.


محمدی گفت: در این جشنواره برترین‌های پژوهش و فناوری دانشگاه در زمینه‌های مختلف شامل کتاب، مجله علمی، مقاله، طرح پژوهشی، مرکز تحقیقات، آزمایشگاه، انجمن علمی، کارشناس، معاون پژوهش و فناوری، معاون فناوری و نوآوری، سرای نوآوری، مرکز رشد، واحد فناور، نظام موضوعات، شرکت‌های دانش‌بنیان، رساله و پایان‌نامه، کرسی نظریه‌پردازی، نوآوری و نقد، کرسی ترویجی و همچنین معرفی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده، ثبت اختراع بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی، آزمایشگاه برتر و کارآفرین برتر انتخاب، معرفی و تقدیر خواهند شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته