دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی خبر داد؛

آغاز فرآیند داوری نهمین جشنواره فرهیختگان

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی گفت: فرآیند داوری آثار و طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فرهیختگان از صبح روز ۱۶ بهمن‌ماه آغاز شده است و داوران در بخش‌های مختلف به داوری طرح‌ها می‌پردازند.
کد خبر : 639809
محمدی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عبدالله محمدی رئیس کمیته داوران جشنواره فرهیختگان با اشاره به اهمیت این جشنواره عنوان کرد: کمیته داوری جشنواره فرهیختگان در گروه‌های هفت‌گانه شامل: علوم انسانی، هنر و معماری، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی و دامپزشکی در حال انجام است. فرآیند داوری طی سه مرحله در واحد دانشگاهی، استان‌ها و سازمان مرکزی انجام می‌شود.


وی افزود: کمیته علمی مستقر در سازمان مرکزی متشکل از ۳۵ داور منتخب متشکل از اعضای هیئت علی واحدهای دانشگاهی و داوران معرفی شده از سوی معاونت‌های موضوعی هستند.


محمدی خاطرنشان کرد: در این جشنواره از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری در محورهای ۲۷ گانه شامل پژوهشگر برتر، کتاب، مقاله، اختراع و اختراع بین‌المللی، فناور، کارآفرین، مرکز رشد و مرکز تحقیقات، شرکت دانش بنان، سرای نوآوری و ... تقدیر خواهد شد.


رئیس کمیته داوران جشنواره فرهیختگان در پایان یادآور شد: نهمین جشنواره فرهیختگان همزمان با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد بستر مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری و همچنین گسترش تجربه‌های علمی، فنی و ایجاد زمینه تعامل علمی بین محققین برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته