دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی دهقانی فیروزآبادی؛

داوران جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

روح الله دهقانی فیروزآبادی با صدور احکامی اعضای کمیته داوری نهمین جشنواره فرهیختگان را منصوب کرد.
کد خبر : 638602
عکس جدید سر در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به درخشش اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی در جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به‌منظور شناسایی فرهیختگان در زمینه‌های مختلف بستر انگیزشی ایشان را از طریق قدردانی در نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) که قرار است هم‌زمان با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، مهیا نماید.


ایجاد بستری مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فنآوران و نوآوران، کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری، ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین مخترعان، مبتکران، نوآوران و همچنین فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره فرهیختگان است.


روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری در همین خصوص تصریح کرد: در راستای برگزاری باشکوه نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی از همه ظرفیت‌های علمی و اجرایی سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی استفاده خواهد شد.


وی افزود: داوری‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد. سطح اول توسط واحدهای دانشگاهی، سطح دوم توسط استان‌ها و سطح سوم و نهایی نیز توسط کمیته داوری ۳۵ نفره سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اواسط بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: داوران این جشنواره را بخش‌های مختلف دانشگاه ازجمله معاونت‌های موضوعی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، نمایندگان معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و همچنین تعدادی از پژوهشگران شاخص دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سازمان مرکزی تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته