دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1394 - 13:05
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با آنا خبر داد

مرگ دختر جوان در تصادف اتوبان بابایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف یک دستگاه پژو 206 و مرگ یکی از سرنشینان این خودرو در اتوبان بابایی خبر داد.
کد خبر : 64202

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از انحراف و برخورد یک دستگاه خودرو پژو206 خبر داد و افزود: ساعت 7:26 صبح امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی نرسیده به هنگام به سامانه 125 اعلام و بلافاصله پس از آن، سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.


وی افزود: پس از حضور ماموران آتش‌ نشانی مشخص شد یک دستگاه پژو 206 به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی منحرف و بعد از برخورد با گاردریل‌ها در فضای بین دو مسیر واژگون و متوقف شده است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: خودروهای عبوری یکی از سرنشینان را که خانمی حدود 24 ساله بود، از خودرو خارج کرده‌ بودند اما راننده مردی 26 ساله در خودرو محبوس شده بود که با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو برش دادند و راننده خارج شد.


ملکی تصریح کرد: پس از تحویل هر دو سرنشین خودرو به عوامل اورژانس مشخص شد که خانم به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و راننده نیز به شدت آسیب دیده است که به مرکز درمانی منتقل شد. پس از ایمن‌سازی محل حادثه خودرو به حالت اول بازگردانده شد و عملیات در ساعت 8:52 به پایان رسید.



انتهای پیام/

برچسب ها: سیدجلال ملکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته