دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1400 - 15:29
در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد انجام شد؛

قدردانی از دست‌اندرکاران «یادواره پرواز پروانه‌ها»

مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران «یادواره پرواز پروانه‌ها» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.
کد خبر : 641593
قدردانی از دست‌اندرکاران «یادواره پرواز پروانه‌ها»



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بروجرد، مراسم قدردانی از ادارات و سازمان‌های حامی «یادواره پرواز پروانه‌ها» با حضور جمعی از رؤسای ادارات و سازمان‌ها، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و مسئولان توسط دبیرخانه این یادواره در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با قدردانی از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران «یادواره پرواز پروانه‌ها»، آن را نمونه موفق یادواره دانست و نحوه پوشش اطلاع‌رسانی این یادواره را رضایت‌بخش توصیف و اظهار کرد: انعکاس بسیار مطلوب اخبار این یادواره از طریق صداوسیما موجب آشنایی افکار عمومی با این شهدای معصوم شهر بروجرد و جنایات استکبار جهانی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس شد.




بیشتر بخوانید:


دانشگاه آزاد میزبان یادواره ۶۸ دانش‌آموز شهید حمله موشکی بروجرد




داریوش جاوید افزود: نحوه برگزاری این یادواره باید آسیب‌شناسی شود و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرد تا از تجربیات آن برای برگزاری کنگره ملی سال آینده که به میزبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار خواهد شد، استفاده کنیم.


قدردانی از دست‌اندرکاران «یادواره پرواز پروانه‌ها»


به گزارش آنا، در ادامه این مراسم مدعوین این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری این یادواره پرداختند. در خاتمه نیز دبیرخانه این همایش از ادارات و ارگان‌های دست‌اندرکار این یادواره با اهداء لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آورد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته