دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1400 - 12:53
حمید سجادی در اختتامیه نخستین لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی:

باید قدردان دانشگاه آزاد باشیم/درس تربیت بدنی باید مثل سایر دروس برای جامعه مهم باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید بتوانیم در ورزش در خدمت دانشگاه آزاد اسلانی و وزارت علوم باشیم که لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد بسیار برای ما ارزشمند است.
کد خبر : 640978
اختتامیه نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، سیدحمید سجادی در اختتامیه نخستین لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در سالن اجتماعات دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، خاطرنشان کرد:آنچه باید از فلسفه ورزش در جوامع بشری گفته می‌شد توسط دکتر طهرانچی حق مطلب ادا شد. دکتر طهرانچی مبانی نظری قوی در حوزه ورزش دارند ما هم باید بتوانیم در ورزش در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم باشیم که لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد بسیار برای ما ارزشمند است.


وی افزود: این اقدام ارزشمند باید هر فصل برگزار شود و شاهد افزایش دانشجویان در این مسیر باشیم. لازم است برنامه‌های متنوعی ارائه شود و با امکانات ورزشی عجین باشد.


وزیر ورزش خاطرنشان کرد: به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خواهان بنای کلاسهای تربیت بدنی ۱ و ۲ و دروس تخصصی تربیت بدنی هستم زیرا از طرفی می‌توانیم دانشجویان را علاقمند به ورزش کنیم و از طرفی دانشجویان شیمی، فیزیک، جغرافیا و غیره در کلاس های تربیت بدنی ارزشیابی درستی از این حوزه پیدا کنند. درس تربیت بدنی باید مثل سایر دروس برای جامعه مهم باشد و از طرفی با فضای رفاقتی همراه باشد.


حمید سجادی تصریح کرد: اگر به دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی سخت گرفته نشود در آینده مدیری می شوند که با مرخصی کارمندان خود برای فعالیت‌های ورزشی مخالفت خواهند کرد چرا که ۱۲ سال تحصیلی خود را بدون اهمیت والای ورزش گذرانده‌اند و ورزش جایگاهی در زندگی آنها پیدا نکرده است درحالی‌که ورزش برای خود، خانواده، فرزندان و در نهایت جامعه ایران اثرگذار است.


وی یادآور شد: برگزاری اینگونه محافل بسیار ارزشمند است و باید قدردان این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی باشیم و امیدواریم بتوانیم در سایر عرصه‌ها که به پیشرفت رسیده‌ایم همچون هوافضا در ورزش هم بتوانیم به جایگاه بالایی دست پیدا کنیم و این گونه مجالس نقطه عطفی برای آینده بهتر کشور است همچنین در این مسیر تجلیل از ورزشکاران گامی بسیار مهم است.


وزیر ورزش همچنین عنوان کرد: وزارت ورزش نیز در این مسیر همراه شما خواهد بود تا کار را برای شما هموار کند و مشوق اینگونه اقدامات باشد. ما با بهره‌مندی از یافته‌ها و پژوهش می‌توانیم علم و عمل را در کنار هم داشته باشیم و باید در این مسیر برنامه‌های وزارت ورزش طوری تنظیم شود که مسائل پژوهشی به عمل برسند.


سجادی در پایان اضافه کرد: با شروع کرونا به نحوی ترمز جهان کشیده شد اما به‌تدریج جوامع ارزشمندتر به روال عادی جامعه پر گشتند بنابراین ما هم باید همین مسیر را ادامه دهیم و در ورزش سلامت و غیره مصمم تر از قبل به مسیر خود ادامه دهیم.


انتهای پیام/۱۰۴/پ




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته