دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1400 - 14:39
یداللهی اصلان:

سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به مهارت دانشجویان تأکید دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به طرح پویش دانشجویان، تبدیل به احسن اموال و املاک، آموزش مهارت به دانشجویان و تعامل با صنعت تأکید دارد.
کد خبر : 640865
ب



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تویسرکان، ابوالفضل یداللهی اصلان رئیس دانشگاه آزاد اسامی استان همدان به همراه محمد اسلانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و هیئت رئیسه دانشگاه در نشست‌های جداگانه‌ای با مسئولان شهرستان تویسرکان و دانشگاهیان (امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهر) دیدار کردند.


یداللهی اصلان در این دیدارها با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز کرد: این سند دارای سه پیوست بوده که دو پیوست کشوری و یک پیوست آن آمایش استانی است و هدف از اجرای این سند ایجاد وضعیت مطلوب‌تر دانشگاه آزاد اسلامی است.(بیشتر بخوانید)


وی افزود: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به بخشنامه الف وب، طرح پویش دانشجویان، تبدیل به احسن اموال و املاک دانشگاه، آموزش مهارت به دانشجویان و تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید دارد.


سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به مهارت دانشجویان تأکید دارد


محمد اسلانی رئیس واحد تویسرکان در این دیدارها گزارش کاری و عملکرد واحد تویسرکان در سالیان اخیر را تشریح کرد.


علیرضا رضایی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، رمضان دادگر مدیرکل حراست استان همدان و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در این دیدارها حضور داشتند.


در پایان این مراسم حاضران با حضور بر مزار دو شهید گمنام آرمیده در صحن واحد تویسرکان و قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام و با آرمان‌های بلند ایشان تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته