دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1400 - 09:43
در رشته ساواته؛

دانشجوی دانشگاه آزاد شهر قدس در مسابقات آسیا درخشید

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس قهرمان رشته ساواته در سال ۲۰۲۲ در قاره آسیا شد.
کد خبر : 640680
شهرقدس



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرقدس‌، محمد ژاله نیاکان‌ دانشجوی رشته حسابداری در مقطع تحصیلی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، در مسابقات آسیایی رشته ساواته(بوکس فرانسوی) سال ۲۰۲۲ در وزن ۷۵کیلوگرم، پس از پیکارهای پیاپی و پیروزی بر حریفان خود، به مدال طلا دست‌یافت.




بیشتر بخوانید:


کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ووشو از سوی دانشجوی واحد شهر قدس




به گزارش آنا، تیم ملی ساواته ایران با کسب ۳۴مدال طلا، نقره و برنز، با دفاع از عنوان قهرمانی خود در دو دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان بهترین تیم قاره را از آن خود کرد.


عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، باتبریک به دانشجویان و خانواده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس عنوان کرد: هرساله شاهد فعالیت‌های جهادی و غرورآفرینی دانشجویان در امورات مختلف ورزشی، پژوهشی و فرهنگی بوده‌ایم که این امر شایسته سپاس است.
وی افزود: دانشجویان این دانشگاه باید به‌عنوان الگویی برای جوانان در سطح شهر در نظر گرفته شوند، و لازمه آن حمایت مسئولان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: کمک به کشف استعداد دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی نیروهای جوان، تقویت سیستم آموزشی و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دانشجویان است، بنابراین تلاش برای رسیدن به این هدف را در دستور کارداریم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته