دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام دهدار:

رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب و جبهه مقاومت را بیش از پیش به تصویر بکشند/ خنثی شدن دسیسه‌های دشمن با جهاد تبیین

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: امروزه همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن با جهاد تبیینی که مقام معظم  رهبری (حفظه‌الله) آغاز کردند، بر ملا و خنثی شده است.
کد خبر : 640540
حجت‌الاسلام دهدار



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دیدار مسئولین نیروی هوایی ارتش برای همه ما اتمام حجت است و باید تلاش و فعالیت‌مان هزار برابر شود، اظهار کرد: جهاد تبیین مربوط به امروز نیست و ما این جهاد را در کلام و رفتار ائمه اطهار (علیهم‌السلام) به خوبی مشاهده می‌کنیم.


وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید دستاوردهای انقلاب و جبهه مقاومت را بیش از پیش به تصویر بکشند، گفت: فداکاری، جانفشانی، رشادت و از خودگذشتگی امام حسین (ع) ‌ و یاران باوفایش از جهاد تبیین نشأت می‌گیرد. قیام اباعبدالله (ع) ورق را به خوبی برگرداند و امروزه همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن با جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) آغاز کردند، بر ملا و خنثی شده است.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: اگر بخواهیم به دستاوردهای انقلاب اشاره کنیم، فرصت اجازه نمی‌دهد، چرا که برکات انقلاب اسلامی فراوان است. دشمن دست و پای آخر خود را می‌زند و با صرف هزینه‌های بالا، تمام نیروی خود را پای کار آورده تا انقلاب ما را به‌گونه‌ای تبلیغ کند که گویا اتفاقی نیفتاده است.


حجت‌الاسلام دهدار با تأکید بر اینکه باید قدر نعمت‌ها و انقلاب اسلامی را بیشتر بدانیم، یادآور شد: جهاد تبیین یعنی بسیج کردن چیزهایی که در اختیار داریم و ما باید همه توان خود را پای کار بیاوریم.


وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بگوید که انقلاب دستاوردی نداشته و ما باید خود را از همه لحاظ تجهیز کنیم، افزود: مقابله با امواج تحریف و پراکنده کردن امید و نشاط در کشور و تأکید بر جهاد تبیین و اصلاح هندسه رسانه‌ای و فرهنگی از محورهای اساسی مورد تأکید و توجه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و این وظیفه رسانه‌هاست که فعال‌تر عمل کنند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه باید از منبرها و فضاهای تبلیغی و رسانه‌ای بهره بیشتری ببریم خاطر نشان کرد: دشمن یک حمله ترکیبی دسته جمعی را شروع کرده و ما نیز باید با همدلی و همفکری از همه جهت تلاش کرده و با توطئه‌های آن‌ها مقابله کنیم.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته