دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1400 - 00:40
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

امروز مهمترین وظیفه روحانیت تبیین معیار درست برای انتخابات است

حجت الاسلام قاضی گفت: پیدایش جریانات تکفیری باعث تغییر نقش ایران در منطقه شده و ایران در آستانه تثبیت قدرت منطقه‌ای خود است.
کد خبر : 582607
قاضی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، گردهمایی روحانیون حوزه مرکزی و یگان‌های نیروی هوایی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری و رؤسای عقیدتی سیاسی‌های این نیرو به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام قاضی با تأکید بر جدیت در امور محوله به روحانیون اظهار کرد: فرصتی که امروز به دست روحانیت شیعه است از عصاره خون شهدا به امانت گرفته شده و باید بدانیم، آنها که رفتند کار حسینی کرده‌اند و آنها که پشت میز نشسته‌اند، باید کار زینبی کنند و گرنه در جبهه باطل قرار دارند.


وی افزود: روحانیون عزیز در مجموعه عقیدتی سیاسی‌های تابعه اداره عقیدتی سیاسی نهاجا باید بدانند که کار چند برابری شما در امتداد راه پر افتخار شهدا و ایثارگران است.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر خروج آمریکا از منطقه افزود: اتفاقاتی که پس از پیدایش جریانات تکفیری به وجود آمد، منجر به تغییر نقش ایران از بازیگر ملی به بازیگر منطقه‌ای شده و امروز ایران در آستانه تثبیت قدرت منطقه‌ای خود است.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پس از انقلاب سطوح مختلف امنیت ما اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است اظهار کرد: در بحث اقتصادی نیز با ابزار ظالمانه تحریم‌ها، منابع کشور را محدود کرده‌اند ولی با تکیه بر قدرت و نیروی جوان داخل کشور قطعاً در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.


حجت الاسلام قاضی با بیان اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو بیان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی همه افراد جامعه است و باعث پایداری نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از ولایت فقیه خواهد شد.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید دارند و در این راستا تشویق به مشارکت حداکثری در شرایط کنونی کشور مهم‌ترین وظیفه روحانیت است و باید روحانیون عزیز معیار انتخاب درست را برای مردم تبیین کنند.


اداره دین به دست علما و روحانیون است


در ادامه امیر سرتیپ دوم رودباری فرمانده دانشگاه شهید ستاری گفت: در احادیث متعددی ذکر شده است که بعد از امامان، دین به دست روحانیون و علما اداره می‌شود.


این جلسه به صورت وبینار به صورت زنده با دیگر یگان‌های نیروی هوایی ارتش برگزار شد.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش انتخابات 1400
ارسال نظر
هلدینگ شایسته