دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1400 - 16:28
در احکامی جداگانه صورت گرفت؛

۳ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت

سرپرست جدید مرکز آموزشی عنبرآباد، مدیر پژوهش و رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در احکامی جداگانه توسط رئیس دانشگاه منصوب شدند.
کد خبر : 639835
سه انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از جیرفت، در احکام جداگانه‌ای از سوی اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد جیرفت کیان پیشکار به‌عنوان سرپرست مرکز آموزشی عنبرآباد، مهدی ثباتی به‌عنوان مدیر پژوهش و کاووس سلیمانی به‌عنوان رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد جیرفت منصوب شدند.


مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید مرکز عنبرآباد، مدیران پژوهش و رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.(بیشتر بخوانید)


در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد جیرفت با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: دهه فجر تجلی، وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک کنند.


۳ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت


اسماعیل اسلامی با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های حمیدرضا دژن در اداره و مدیریت مرکز عنبرآباد، استمرار موفقیت در فعالیت‌های علمی وی را آرزو کرد و با انتصاب و معرفی کیان پیشکار به‌عنوان سرپرست مرکز عنبرآباد ابراز امیدواری کرد با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی، مرکز را در راستای پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش مجموعه به کار گیرد و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای مرکز عنبرآباد را فراهم کند.


وی خطاب به حوزه پژوهش دانشگاه اضافه کرد: برنامه‌ریزی، هماهنگی و استفاده از توان و ظرفیت علمی استادان در راستای پژوهش و فناوری و برگزاری جلسات هم‌اندیشی به‌منظور تعامل سازنده، ارتقا و توانمندسازی به سوی مهارت‌محوری در پرورش دانشجویان و تلاش در راستای حفظ و ارتقای جایگاه دانشگاه در حوزه پژوهش ازجمله مواردی است که باید بیش از پیش در دستورکار قرار گیرد.


۳ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت


رئیس دانشگاه آزاد جیرفت در بخشی از سخنان خود درباره دانشکده کارآفرینی و مهارت بیان کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی مطابق برنامه‌های راهبردی واحد و سیاست‌های ابلاغی معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی در راستای اهداف دانشگاه در زمینه تربیت دانشجوی ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازارکار (فعلی و آتی)، ارتقای توان کارآفرینی با مسؤلیت نظام آموزشی دانشگاه و توأم‌کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی اهتمام ورزد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته