دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید درخشان در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیسی‌ها نباید فولاد را دست کم بگیرند/ چرا به خاطر تخلف یک تیم به سایر مدعیان تشویقی دادند؟!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فولادی‌ها برای کسب جام به میدان می‌آیند و شاگردان گل‌محمدی نباید این تیم را دست کم بگیرند.
کد خبر : 639396
دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خورستان

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی مقابل فولاد خوزستان در سوپرلیگ گفت: پرسپولیس بازی حساس مقابل فولاد خوزستان دارد. متاسفانه شرایط این تیم در چند روز اخیر با توجه به استعفای یحیی گل محمدی کمی به هم ریخت، اما با بازگشت او وضعیت کم کم بهتر خواهد شد. این اصلاً خوب نیست که بازیکنان و مربی فکرشان درگیر مسائل مالی باشد و تمرکز لازم را نداشته باشند. بازی سوپرلیگ هم اهمیت زیادی دارد، بنابراین باید در وهله اول اولویت‌ تیم این باشد که بتوانند در این بازی پیروز میدان شوند.


وی افزود: اگر بازیکنان با تمرکز بالا به میدان بروند قطعاً پیروز خواهند شد و به لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا می‌کنند. در حال حاضر پرسپولیس از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده است، امیدوارم بتواند این جام را هم به دست بیاورد. اگر آنها بتوانند در این دیدار پیروز میدان شوند در دور برگشت مسابقات لیگ شرایط ایده‌آلی پیدا خواهند کرد. این خیلی مهم است که پرسپولیس بتواند در این دیدار به جام برسد تا مسابقات دور برگشت رقابت‌های لیگ را هم با تمرکز بالا شروع کند.


درخشان با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس نباید فولاد را دست‌کم بگیرند، اظهار کرد: در فوتبال هیچ تیمی حریف ضعیف نیست. پرسپولیسی‌ها همه باید بدانند فولاد با تمام توان خود به میدان می‌آیند. بنابراین نباید حریف را دست‌کم بگیرند. در فوتبال هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، مگر تیم پدیده که به لحاظ جایگاه شرایط خوبی هم نداشت مقابل پرسپولیس امتیاز کسب نکرد، بنابراین نباید حریفان را دست کم گرفت.




بیشتر بخوانید؛


پرسپولیس دروازه‌بان جدید به خدمت گرفت


مهاجم پرسپولیس امیدوار به بازگشت




پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور درویش در باشگاه پرسپولیس و انتقادهایی که به او می‌شود عنوان کرد: به نظرم از حالا به بعد مهم است که درویش چه اندازه تلاش می‌کند و چه امکانات و ابزاری را در اختیار بازیکنان و اعضای کادر فنی قرار می‌دهد. در چنین شرایطی آن وقت می‌توان راجع به او قضاوت کرد. مهمترین موضوعی که درویش باید در پرسپولیس به آن توجه کند این است که زمان را از دست ندهد؛ الان پرسپولیسی ها بیشتر از هر موقعیت دیگری به آرامش نیاز دارند. اگر باشگاه بتواند درصدی از پول قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کند، آنها امیدوار می‌شوند و با انگیزه کار خواهند کرد. این مسائل همگی به هنر و توانایی مدیر عامل بستگی دارد و امیدوارم که درویش از پس آن بر بیاید.


درخشان در مورد رای کمیته استیناف در مورد بازیکن گل گهر اظهار کرد: کمیته استیناف تصمیم گرفته و بر اساس اجماع چنین رای را صادر کرده‌اند. من راجع به این رای صحبتی ندارم اما وقتی یک تیم خطا می‌کند باید خودش تاوان و جریمه آن را هم پرداخت کند؛ چرا باید امتیازها را بین سایر تیم‌ها تقسیم کنند؟! به نظرم این کار ایراد دارد. تیمی که خودش از مدعیان است چرا باید به خاطر خطا و اشتباه تیم دیگر امتیاز بگیرد؟! به‌ نظرم ایراد اصلی اینجاست، یک تیم خلاف کرده و باید تنبیه شود.اما چرا تیم‌های دیگر تشویق می‌شوند؟! من این موضوع را نمی توانم بپذیرم و اگر حرف و حدیثی هم به وجود آمده قطعاً به خاطر همین اتفاق بوده است. با این حال تصمیم گیرنده کمیته استیناف بوده و ما هم نمی توانیم در مورد آن صحبت کنیم.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته