دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1400 - 15:54

فروش تورهای نوروزی در لست سکند شروع شد

تورهای نوروز را شاید به جرأت بتوان محبوبترین تورهای طی سال مخصوصا برای مقاصد خارجی دانست؛ زیرا در نوروز هم تعطیلات به اندازه کافی فراهم است که حدود یک هفته‌ای را در سفر بگذرانید و هم بیشتر مقاصد هوای مطلوب و مناسبی دارند. به دلیل همین پرطرفدار بودنش هم است که از ماه‌های آخر سال قبل، فروش تورها شروع می‌شود.
کد خبر : 637998
image-20220129154733-1.jpeg

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، تورهای نوروز را شاید به جرأت بتوان محبوبترین تورهای طی سال مخصوصا برای مقاصد خارجی دانست؛ زیرا در نوروز هم تعطیلات به اندازه کافی فراهم است که حدود یک هفته‌ای را در سفر بگذرانید و هم بیشتر مقاصد هوای مطلوب و مناسبی دارند. به دلیل همین پرطرفدار بودنش هم است که از ماه‌های آخر سال قبل، فروش تورها شروع می‌شود.


به همین منظور، فروش‌ تورهای نوروزی در سایت لست سکند آغاز شده و از همین امروز می‌توانید به تورهای نوروزی لست سکند مراجعه کنید و تور مورد نظرتان را بخرید. در این متن اطلاعات بیشتری درباره تورهای نوروزی لست سکند در اختیارتان می‌گذاریم که راحت‌تر تصمیم بگیرید.


تورهای نوروزی لست سکند


تورهای نوروزی 1401 لست سکند هم شامل مقاصد داخلی می‌شود و هم مقاصد خارجی. اگر نگاهی به لیست تورها بیندازید، متوجه می‌شوید که بهار همه این مقاصد زیبا و دیدنی است. از شهرهای ترکیه گرفته تا شهرهای اروپایی و شرق دور! بستگی دارد حال و هوا و البته بودجه تان به کدام مقصد نزدیکتر باشد.


<< لیست تورهای نوروز ۱۴۰۱ در سایت لست سکند >>



بعد از گذشت دو نوروز در کرونا و قرنطینه‌های پی در پی، بالاخره این نوروز را می‌توانید در سفر بگذرانید. البته هنوز با موج‌های مختلف کرونا که از راه می‌رسد، همچنان باید مراقب بود و از پروتکل‌ها پیروی کرد ولی به هر حال با افزایش واکسیناسیون و کنترل بیماری، مرزها باز شده‌اند و کشورها برای نوروز مسافر می‌پذیرند.


نقشه را پیش رویتان بگذارید و شروع به برنامه‌ریزی کنید. خبر خوب این است که نیازی نیست نگران هزینه‌های چند برابر شده تورهای نوروزی 1401 باشید، زیرا تورهای اقساطی لست سکند می‌تواند راه حلی برای خرید تورهای نوروزی گرانتر باشد! مزیتش این است که می‌توانید از فرصت تعطیلات و هوای دلپذیر نوروز استفاده کنید و بعدا به مرور هزینه‌هایش را جبران کنید. پس دیگر دلیلی برای لذت نبردن از تعطیلات نوروز نمی‌ماند!




تورهای نوروزی ارزان لست سکند


درست است که قیمت تورهای نوروزی به نسبت طول سال به دلیل افزایش تقاضا، گرانتر می‌شوند ولی همچنان با راهکارهایی می‌توان تورهای نوروزی ارزان پیدا کرد و هزینه های تور نوروزی را تا جای ممکن کاهش داد.


اول از همه می‌توانید در کنار صفحه تورهای نوروزی 1401 سایت لست سکند، فیلتر ارزانترین قیمت را فعال کنید که تورها را بر اساس قیمت کمتر به شما نشان دهد. با این کار می‌توانید تورهای نوروزی ارزان را بیابید. حالا اگر دنبال تور خاصی می‌گردید می‌توانید هر کدام را جداگانه بررسی کنید.


اگر تورهای نوروزی ارزان 1401 را می‌خواهید، لازم است چند کار انجام دهید. اول از همه مقصد دور و گرانی را انتخاب نکنید که هزینه تور و سفرتان زیاد شود. اگر مقصدی که می‌خواهید، تور زمینی داشته باشد، بدون شک قیمتش ارزانتر از تور هوایی خواهد شد. پس اگر توانایی سفر زمینی دارید می‌توانید تور نوروزی زمینی انتخاب کنید. مسئله دیگر درجه هتل است. به دلیل اقامت چند روزه، اگر هتل 3 ستاره را به جای 4 و 5 ستاره انتخاب کنید، تور نوروزی بسیار ارزانی می‌توانید بخرید.



عامل مهم دیگر که در خرید تور نوروزی اهمیت دارد، این است که هر چه زودتر اقدام به خرید تور کنید؛ چون احتمال دارد تورها قیمتشان بالاتر برود و یا تور مورد نظرتان ظرفیتش تکمیل شود، بنابراین سعی کنید زودتر درباره تورهای نوروزی تصمیم بگیرید.


گر چه تور لحظه آخری نوروز هم می‌تواند راهکاری برای خرید ارزان تور نوروزی 1401 باشد ولی چون در ایام نوروز مسافران زیاد هستند، احتمال پر نشدن تورها کم است. پس ممکن است تا آخر سال منتظر اعلام تورهای نوروزی لحظه آخری بمانید امّا آژانس‌های مسافرتی اعلام تور لحظه آخری نکنند. بنابراین اگر تصمیم می‌گیرید که منتظر تور لحظه آخری بمانید، احتمال این هست که توری نصیبتان نشود و نتوانید سفر کنید.


تورهای ترکیه نوروز 1401


تورهای ترکیه نوروز 1401 از آن تورهای پرطرفدار میان ایرانیان است که با توجه به قیمت مناسبش، احتمالا امسال بیشتر از قبل مسافر خواهد داشت. زیرا با افزایش قیمت تورهای نوروزی 1401، قدرت خرید مردم کمتر از قبل شده است و تور نوروزی ترکیه قیمت اقتصادی‌تری دارد. البته مشابهت‌های فرهنگی و هزینه‌های مناسب سفر از دلایل دیگر محبوب بودن ترکیه میان ایرانی‌هاست و هوای مطلوب نوروز هم تور ترکیه نوروزی را دوست داشتنی‌تر هم می‌کند.


احتمال می‌رود تور استانبول نوروز 1401 اول از همه ظرفیت‌هایش پر شود زیرا استانبول هم طبیعت دارد، هم تاریخ و فرهنگ. تور استانبول علایق بسیاری را در خودش می‌گنجاند و افراد زیادی را راضی نگه می‌دارد. به دلیل همین محبوبیتش است که تورهای استانبول نوروز 1401 در لست سکند بسیار متنوعند و می‌توانید پکیج‌های مختلفش را روی سایت ببینید.


تور آنتالیا نوروز 1401 هم تور محبوب دیگری است که بعضی ایرانی‌ها منتظر نوروز می‌مانند که به آنتالیا سفر کنند. از آنجایی که تورهای آنتالیا معمولا یک هفته‌ای است، آنهایی که طی سال مرخصی ندارند تور نوروز آنتالیا می‌تواند بهترین زمان برای آنها باشد. ضمن اینکه در نوروز آنتالیا هوای بسیار دلپذیری دارد که در خاطرتان خواهد ماند.


بهترین زمان خرید تورهای نوروز 1401


همانطور که پیشتر هم گفتیم، بهترین زمان خرید تورهای نوروزی 1401 از همین حالاست. خرید زود هنگام تورهای نوروز 1401 سبب می‌شود هم تور را با قیمت مناسبی بخرید و هم حق انتخاب از میان گزینه‌های مختلف داشته باشید.


مخصوصا اگر قصدتان خرید تور نوروزی ترکیه، ارمنستان و گرجستان است که قیمت‌های مناسب‌تری دارند، پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر اقدام به خرید تورها کنید؛ چون این تورها به دلیل قیمت اقتصادی‌شان زودتر از بقیه تورها پر می‌شوند و بهترین زمان خرید تورهای نوروز این مقاصد، از اوایل بهمن است.


سخن آخر


در این مطلب از آغاز فروش تورهای نوروزی لست سکند گفتیم و اطلاعات مهمی که درباره خرید تورهای نوروزی 1401 لازم است بدانید. لست سکند به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های فروش تور سعی می‌کند بهترین تورهای نوروزی از آژانس‌های مسافرتی معتبر و حرفه‌ای را در اختیارتان بگذارد که خاطره خوشی از تور نوروزی در خاطرتان بماند.


همچنین با مقایسه قیمت و خدمات تورهای نوروزی آژانس‌های مسافرتی مختلف می‌توانید بهترین تور نوروزی را برای خود و همراهانتان انتخاب کنید و نگران این نباشید که تور را گرانتر از قیمت معمولش یا از آژانس نامعتبر می‌خرید، چون لست سکند با نظارت و بررسی آژانس‌ها سعی می‌کند بهترین قیمت تورها را از آژانس‌های معتبر در اختیارتان بگذارد.


همچنین با گشت و گذاری در سفرنامه‌ها و بلاگ لست سکند می‌توانید اطلاعاتتان را درباره توری که قصد خریدش را دارید کامل کنید. نهایتاً هم مشاوران سفر لست سکند می‌توانند شما را برای خرید بهترین تور نوروزی راهنمایی کنند.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز1401
ارسال نظر
هلدینگ شایسته