دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1399 - 14:47

چرا باید به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا علاوه بر سواحل زیبا با شن های ساحلی تمیز، تفریحات متعدد دیگری نیز برای گردشگران فراهم کرده است و به همین دلیل دومین مقصد توریستی کشور ترکیه به شمار می رود.
کد خبر : 541055
1.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سفر به آنتالیا با تور لحظه آخری آنتالیا برای هر مسافری با هر سن و سالی مناسب است و فرقی نمی کند که بخواهید تنها به آنتالیا سفر کنید یا با خانواده یا حتی با کودکانتان! در هر صورت آنتالیا می تواند یک انتخاب عالی برای تجربه یک سفر آرامش بخش برای شما باشد.


در ادامه این بخش می خواهیم سفری به این شهر زیبا در ترکیه داشته باشیم:


اماکن دیدنی آنتالیا


آنتالیا یا همان مروارید مدیترانه و یکی از ایده آل ترین شهرها برای تفریح و گردش در جنوب غربی ترکیه می باشد. این شهر زیبا با طبیعتی فوق العاده، سواحل فیروزه ای مملو مکان های دیدنی از جمله آثار باستانی، درختان نخل و بنادر زیبا، خانه های قدیمی و خیابان های کم عرض و زیبا معروف می باشد. شهر آنتالیا سالانه میزبان میلیون ها گردشگر مشتاق می باشد.


پیشنهاد می کنیم حتما کارهای زیر را در سفرتان به تایلند انجام دهید:



  • در شهر قدیمی کلیسی گشت و گذار کنید

  • به تئاتر آسپندوس بروید

  • در سواحل آنتالیا ریلکس کنید

  • به بالای کوه تاهتالی صعود کنید

  • از آبشارهای بی نظیر آنتالیا دیدن کنید



سواحل بی نظیر آنتالیا


اقامتی آسوده در بهترین هتل های آنتالیا


آنتالیا نه تنها به خاطر مناظر زیبا و جذابش و آثار باستانی بی نظیرش، بلکه به خاطر هتل های لوکس ساحلیش نیز در جهان مشهور شده است و گردشگران می توانند تعطیلات تابستانی را به بهترین شکل و مفرح ترین حالت ممکن در هتل های لاکچری آنتالیا بگذرانند.



  • هتل مکس رویال بلک

  • هتل ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا

  • هتل رگنوم کاریا آنتالیا

  • هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

  • هتل لند آو لجندز کینگدام


اگر قصد دارید در هتل های لوکس آنتالیا، اقامتی بی نظیر را تجربه نمایید اقامتگاه های ذکر شده را حتما در نظر داشته باشید.



هتل لانگ لارا بیچ آنتالیا


خرید متنوع از بهترین مراکز خرید آنتالیا


یقینا یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت های سفر، گشت و گذار در مراکز خرید می باشد. آنتالیا پر از مراکز خرید و دیدنی است که شما می توانید خرید های هیجان انگیزی را از این مراکز خرید انجام دهید. شما می توانید روز سوم سفر خود را به خرید اختصاص دهید. همچنین می توانید به بازارهای هفتگی این شهر نیز سری بزنید و کلی سوغاتی های دست ساز و محلی تهیه کنید. از بهترین مراکز خرید آنتالیا می توان به :



  • مرکز خرید دپو آنتالیا

  • مرکز خرید مارک آنتالیا

  • مرکز خرید تراسیتی آنتالیا


اشاره کرد.



  • توجه داشته باشید اگر قصد دارید با تور ترکیه هوایی به این شهر سفر کنید پرواز داخلی مستقیم از تهران به آنتالیا وجود ندارد و شما میبایست با پروازهای ایرانی به یکی از فرودگاه های اسپارتا یا دنیزلی رفته و سپس به صورت زمینی از آن جا راهی آنتالیا شوید. با این حال این شرایط برایتان وجود دارد تا از تهران به آنتالیا به صورت هوایی از طریق ایرلاین های ترک چون سان اکسپرس و یا ترکیش استفاده نمایید.



فرودگاه بین المللی آنتالیا


 


از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز (www.mehrparvaz.com)می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.



انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: آنتالیا ترکیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته