دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 11:23
محمود مشحون:

دلیلی ندارد برای سفر بائرمن به چین هزینه کنیم/ مقصر درگیری‌ها، فدراسیون است یا مسئولان شهر؟

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: اگر مسئولان امنیتی و انتظامی یک شهر نمی توانند دو هزار جوان را در بازی با شهرداری گرگان و پتروشیمی کنترل کنند مقصرش فدراسیون بسکتبال است؟!
کد خبر : 63668

محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال درباره سفر بائرمن به چین و بررسی عملکرد صمدنیکخواه، حامد حدادی و مهدی کامرانی سه لژیونر ایرانی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «ما در این مورد قراری با بائرمن نداشتیم و نمی دانم چطور این موضوع را مطرح کرده‌ است. شاید خودش دوست داشته باشد، برود اما ما نیازی نمی بینیم چنین هزینه ای انجام دهیم.»


وی همچنین در مورد حمایت داوران از یک تیم خاص در مسابقات لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: «متاسفانه این صحبت ها هر سال در لیگ بسکتبال مطرح می شود و همیشه ما با این مشکل روبه رو هستیم. من از کسانی که این شایعات را مطرح می کنند می‌پرسم فدراسیون تا به حال از چه تیمی حمایت کرده است؟ آیا این صحبت ها خیانت به فدراسیون بسکتبال نیست؟»


مشحون تاکید کرد: «از کسانی که این شایعات را مطرح می کنند باید شکایت کرد چرا که آنها به ما خیانت می کنند و به دنبال ضربه زدن به بسکتبال هستند. متاسفانه هم اکنون اعلام می کنند که داوران از تیم شمیدر حمایت می کنند در حالی که تیم شمیدر حتی چندین باخت در لیگ امسال داشته است.»


رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه به درگیری‌های تماشاگران شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: «متاسفانه ما هرسال با تماشاگران شهرداری گرگان این مشکلات را داریم. هم اکنون همه افراد از حق الناس صحبت می کنند اما مسئولان با بی توجهی استانی را که دوستدار بسکتبال است، نابود می کنند.»


مشحون عنوان کرد: «امنیت شهر گلستان به دست مسئولان آن شهر است. من به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال مسئول ترویج این رشته هستم نه اینکه آن را تعدیل کنم. اگر مسئولان امنیتی و انتظامی یک شهر نمی توانند دو هزار جوانان را کنترل کنند مقصرش فدراسیون بسکتبال است؟!»


رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه بی‌توجهی مسئولان باعث نابودی این رشته می شود، خاطرنشان کرد: «هدف ما این است که آرامش را در لیگ بسکتبال برقرار کنیم و به صورت منسجم و همگام این رشته را در ایران توسعه بدهیم اما نیازمند یاری مسئولان هستیم. اگر در یک بازی شورش می‌شود مسئولان باید آن را کنترل کنند. در کجای دنیا بازیکنان برای یک دیدار به شهر دیگر سفر می کنند اما با سر و دست خونین بر می‌گردند. هم اکنون حداقل کاری که می توانستیم برای این تیم انجام دهیم این بود که تماشاگران آن را محروم کنیم اما تمامی این کارها به صورت کوتاه مدت جوابگو است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته