دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1400 - 10:33
نوروزی در صحن علنی مجلس:

مفسد اقتصادی هم می‌تواند ادعا کند که نباید تولیدش تعطیل شود

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت: مفسد اقتصادی هم می‌تواند ادعا کند که نباید حرکت تولیدی او تعطیل کنید؛ چراکه من مولد هستم, اگر فردی به دروغ خود را مولد عنوان می‌کند، می‌توانیم آن را پیگرد قضائی کنیم؟
کد خبر : 636563
حسن نوروزی.jpg



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳ بهمن ماه) در مخالفت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: در طرح مذکور می‌گویند که واحدهای تولیدی تعطیل شوند، این در حالی است که در قانون سال ۱۳۴۳ هم به این موضوع اشاره شده، اما به آن عمل نشده است.


وی افزود: آیا در این طرح کارخانه‌داری که به کارخانه‌دار دیگر بدهی دارد می‌تواند منجر به تعطیلی آن کارخانه شود؟


نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: مفسد اقتصادی هم می‌تواند ادعا کند که نباید حرکت تولیدی او تعطیل کنید؛ چراکه من مولد هستم, اگر فردی به دروغ خود را مولد عنوان می‌کند، می‌توانیم آن را پیگرد قضائی کنیم؟


حجت‌الاسلام نوروزی اظهار کرد: ما در طرح حمایت از تولید در کمیسیون قضائی و حقوقی و برای کسی که طرح تولیدی خود را متقلبانه دنبال می‌کند، مجازات در نظر گرفته‌ایم، چراکه به تولید واقعی توجه کرده‌ایم. باید از تولیدکنندگانی که نمی‌توانند حق‌الوکاله پرداخت کنند حمایت کنیم.


نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: باید طرح کمیسیون صنایع برای حمایت از تولید را به این کمیسیون بازگردانیم و با طرح کمیسیون قضائی برای حمایت از تولید ادغام کنیم.


انتهای پیام/۴۰۱۳



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته