دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سیاه جامگان: توقع داشتیم که نمایندگان مشهد از حق فوتبال این شهر دفاع کنند/ در تیم‌های دولتی فساد وجود دارد

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: کمیسیون اصل نود باید بین تیم‌های خصوصی و دولتی تفاوتی قائل می‌شد.
کد خبر : 63484

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص شرایط اردوی 10 روزه سیاه‌جامگان در ترکیه بیان کرد: «تیم فوتبال سیاه‌جامگان اردوی خوبی را در آنتالیا برگزار کرد. من به دلیل مشکلات شخصی به ترکیه نرفتم، اما کادر فنی و بازیکنان از شرایط اسکان و وضعیت کمپ تمرینی راضی بودند. برگزاری این اردو باعث هماهنگی زیادی بین بازیکنان می‌شود و در ادامه راه مسابقات لیگ برتر کمک زیادی به ما می‌کند.»


مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در رابطه با هزینه‌های برگزاری اردوی تیم‌های ایرانی در کشورهای خارجی و تفاوت آن با اردوهای داخلی گفت: «هر تیم ایرانی دوست دارد که اردوهای خودش را در ایران برگزار کند، اما واقعا کشور ما امکانات مناسبی برای برگزاری اردوهای باشگاه های ایرانی را ندارد. به عنوان مثال شهر کیش که بعضی از تیم‌ها اردوهای خودشان را در این شهر برگزار می‌کنند، تنها یک زمین چمن دارد و تیم‌ها باید در ساعت مشخصی در زمین چمن کیش تمرین کنند. اما زمانی که با یک کمپ تمرینی در ترکیه قرارداد می‌بندید، کل فضای ورزشی آن کمپ در اختیار شما قرار دارد و هیچ مشکلی برای تمرین وجود ندارد.»


عباسی در مورد اعتراض به گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال افزود: «اعتراض من مربوط به نماینده‌های استان خراسان رضوی در مشهد بود که در اعلام گزارش کمیسیون اصل 90 هیچ حمایتی از تیم‌های مشهدی نکردند. زمانی که تیم‌های دولتی دستشان در جیب دولت باشد، فساد وجود دارد ولی باشگاه‌های خصوصی مثل سیاه جامگان که از جیب خودشان هزینه می‌کنند، نمی‌توانند فسادی انجام دهند.»


وی افزود: «ما توقع داشتیم که نماینده‌های مشهد از حق فوتبال این شهر دفاع کنند و شرایط تیم‌های دولتی را از خصوصی جدا کنند. البته نماینده‌های مشهد در قبال ما خوب عمل نکردند و در آینده هم امیدی به حمایت آنها نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته