دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1394 - 12:09
در واحد یادگار امام(ره) شهرری صورت گرفت؛

پایان مسابقات تنیس روی میز استادان و کارکنان برادر دانشگاه آزاد تهران با برتری واحد شهرقدس/ واحد تهران‌شمال و ملارد قهرمان تیمی و انفرادی خواهران

مسابقات تنیس روی میز استادان و کارکنان برادر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران در واحد یادگار امام(ره) با برتری واحد شهرقدس در رده تیمی و انفرادی به کار خود پایان داد.
کد خبر : 63415

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات تنیس روی میز استادان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران که به میزبانی واحد یادگار امام(ره) شهرری و در سالن ورزشی امام علی (ع) این واحد دانشگاهی برگزار شد، در رده تیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به مقام قهرمانی و تیم‌های تهران مرکزی و اسلامشهر به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.


در رده انفرادی با شرکت 32 بازیکن به صورت تک حذفی برگزار شد و در پایان پیمان ابریفام از شهر قدس مقام اول، شهرام خانزاده از اسلامشهر مقام دوم، مسعود ایوب از یادگار امام(ره) شهرری مقام سوم و رامین مهدی نژاد از تهران مرکزی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.



مسابقات تنیس روی میز استادان و کارکنان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با شرکت استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای یادگار امام خمینی(ره)شهرری، اسلامشهر، شهر قدس، پرند، تهران مرکزی، تهران جنوب، دماوند، تهران غرب، رودهن و ملارد برگزار شد.


منتخبان در مسابقات قهرمانی کشوری شرکت خواهند کرد.


واحد تهران‌شمال و ملارد قهرمان تیمی و انفرادی خواهران


بر اساس این گزارش، اختتامیه مسابقات تنیس روی میز خواهران کارمند و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران هم در واحد یادگار امام (ره) برگزار شد.



به گزارش خبرنگار آنا، امروز در اختتامیه این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مقام اول و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری و تهران غرب به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.


در بخش انفرادی نیز سمیه بخشی از واحد ملارد مقام اول، شیوا آزادندا از واحد تهران شمال مقام دوم و زهرا علی کایی و فرانک سهیلی‌نژاد هر دو از واحد ورامین به طور مشترک مقام سوم این دوره را به خود اختصاص دادند.


مسابقات تنیس روی میز استادان و کارکنان خواهر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای یادگار امام خمینی (ره) شهرری، تهران شمال، تهران غرب، ورامین و ملارد برگزار شد. منتخبان در مسابقات قهرمانی کشوری شرکت خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته