هماندیشی و مهارتافزایی رؤسای ادارات بازرسی خوزستان و ایلام
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از اهواز، سیدموسی موسوی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۹ در نخستین کارگاه هماندیشی و مهارتافزایی رؤسای ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق جنوبی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقای سطح مهارتی و دانشافزایی رؤسای ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات که با حضور معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطقجنوبی و رؤسای ادارات مناطق یک، چهار، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ به میزبانی اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۹ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد، آماری از اقدامات انجام شده در منطقه ۹ ارائه کرد و آن را حاصل دسترنج همکاران و حمایتهای مسئولان دانست.
بیشتر بخوانید:
فعالیت واحدهای دانشگاهی در حوزههای مختلف رصد و پایش میشود
وی افزود: تا کنون کارهای بسیار مهمی از سوی همکاران با حمایت و پشتیبانی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در استانهای خوزستان و ایلام صورت گرفته و همکاران نسبت به رفع مشکلاتی اقدام کردهاند که سالیان سال رفع نشده بودند و اگر پیگیری و اقدامات تخصصی در اینمورد انجام نمی شد، مشکلات موجود همچنان به قوت خود باقی میماندند.
علیاکبر ثابتی سرپرست معاونت بازرسی و پاسخگویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در استانهای خوزستان و ایلام عم بر لزوم برگزاری چنین کارگاههایی که موجبات هماندیشی و ارتقای سطح کیفی و کمی ادارات چهارگانه مرکز را فراهم میکند اشاره و ابراز امیدواری کرد که با وحدت رویه و انسجام بالا، موجبات ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.
ثابتی با اشاره به راهاندازی سامانه مبدأ که با هدف رسیدگی به پیشنهادها و شکایات دانشجویان، استادان، کارکنان و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی راهاندازی شده، این سامانه را پل ارتباطی میان مخاطبان و مسئولان دانست که لازم است بهصورت مستمر مورد نظارت قرار گیرد و خواستار توجه هرچه بیشتر رؤسای واحدها به موارد مطرح شده در کارتابل خود شد.
در ادامه کارگاه مواردی از جمله لزوم بررسی و پاسخگویی صحیح و بهموقع به نامهها و مکاتبات، چگونگی برگزاری جلسات مصاحبه، لزوم رصد دقیق فضای مجازی و محیطهای پیرامونی واحدهای دانشگاهی، نصب بنر سامانه مبدأ در محوطه و لینک آن در وب سایت واحدها از سوی سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به شکایات مطرح و مورد تبادل نظر حاضران قرار گرفته شد.
مهدی یوسفی مدیر مناطق جنوبی معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات هم به بررسی شاخصهای مختلف بازرسی و پاسخگویی به شکایات پرداخت و توضیحات لازم را درمورد نحوه تکمیل مستندات مورد نیاز هر شاخص و بند ارائه کرد.
به گزارش آنا، این نشست با هدف هماهنگی هرچه بیشتر رؤسای ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات، هماندیشی و انتقال تجربیات در زمینهها و موضوعات ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات به صورت کارگاه یکروزه و در دو زمان صبح و عصر برگزار شد.
انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/
انتهای پیام/