دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملک‌نیا خبر داد؛

امکان همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع غذایی/ کلینیک صنایع غذایی ایجاد می‌شود

مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه از پتانسیل بالای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع غذایی خبر داد.
کد خبر : 633327
دکتر ملک نیا



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، لاله ملک نیا در بازدید از صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی، این استان را از قطب‌های اصلی صنایع غذایی کشور دانست و گفت: در سال‌های اخیر این صنایع با بهره‌گیری از مدیران توانمند، خلاق و کـارآفرین تـوانسته است جایگاه ممتازی را در تولید و صادرات صنایع غذایی، شیرینی و شکلات کشور کسب کند.


مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه صنایع غذایی این استان را ازجمله صنایع پیشرو کشور مطرح کرد که در سایه مدیریت جهادی و با رفع موانع تولید به‌منظور حذف وابستگی کشور به خارج، قدم برمی‌دارد.


ملک نیا استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکلات صنعت و نیاز جامعه و انجام اقدامات لازم در این خصوص را خواستار شد.


وی در ادامه با توجه به پتانسیل استان آذربایجان شرقی در صنایع مختلف، بر تأسیس کلینیک صنعت در این استان تأکید و ابراز امیدواری کرد که عقد قریب‌الوقوع توافق‌نامه همکاری، زمینه‌ساز ارائه خدمات متقابل بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی باشد.


حسن رسولی معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز در این جلسه به ایجاد رشته‌های تخصصی متناسب با نیاز صنایع اشاره کرد و از برنامه‌ریزی برای تأسیس رشته‌های مرتبط جدید در آینده نزدیک در این واحد خبر داد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته