دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1400 - 17:33

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دبستان در منزل توضیحاتی ارائه شده است. هزینه کلاس خصوصی ابتدایی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.
کد خبر : 633002
4444



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای آموزش دادن دروس مختلف به کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و تجربه معلم های خصوصی با سواد و خوب است. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای تمام دروس دبستان و سایر مقاطع معلم های بسیار خوبی حضور دارند و برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان هم ذکر شده است. شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی مقطع ابتدایی و مقاطع دیگر، قیمت درخواستی هر استاد برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری، رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید و .... در سایت ایران مدرس ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل و بدون واسطه معلم خصوصی خودتان را از سایت مذکور انتخاب نمائید.


کلیک کنید: مشاهده شماره تماس مدرسین خصوصی ابتدایی و قیمت کلاسها


با کلیک بر روی لینک بالا می توانید لیست کامل مدرسین خانم و آقا در تهران و کل ایران برای مقطع ابتدایی و دبستان را مشاهده نمائید. همانطور که گفته شد برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان هم ذکر شده است. البته واضح است که هزینه تدریس خصوصی در منزل به نسبت کلاس های آنلاین بالاتر است. در هر صورت، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی ممکن است کلاس های آنلاین خیلی موثر نباشد و بهتر است از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده شود. نرخ کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج هزینه کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است. چرا که در این شهرها هزینه های زندگی به صورت کلی بالاتر می باشد و در ضمن به دلایلی همچون ترافیک و مسیرهای طولانی وقت معلم در مسیر رسیدن به منزل شاگرد بیشتر تلف می شود و در نتیجه اساتید نرخ بیشتری را برای کلاس های خودشان درخواست می نمایند. البته می توانید با انتخاب استادی که محل زندگی ایشان به خودتان نزدیکتر است تا حدودی این مشکل را حل نمائید و با قیمت مناسبی از کلاس های خصوصی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر ساکن شرق تهران هستید بهتر است معلمی که کلاس را با ایشان هماهنگ می کنید هم ساکن شرق تهران باشد تا وقت ایشان در مسیر زیاد تلف نشود و در نتیجه با نرخ مناسب تری کلاس را برای شما برگزار نماید.


قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل


میزان شهریه مدارس ابتدایی غیر دولتی تهران و کل ایران


در مدارس تازه تاسیس شده، مؤسس موظف است تمام شهریه‌های اخذ شده از اولیای دانش آموزان شامل شهریه مصوب و شهریه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مکمل، موضوع ماده ۱۴ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی و نحوه دریافت آنها را در راستای اجرای مواد ۱۷ و ۱۸ همان قانون، در سامانه تعیین شهریه به آدرس www.mosharekatha.ir ثبت کرده و نسبت به عقد قرارداد جداگانه در دو نسخه از طریق سامانه الکترونیکی مذکور اقدام کند. بدیهی است نظارت بر دریافت شهریه‌های فوق بر اساس نسخ قراردادهای مالی ثبت شده در سامانه و پرونده دانش آموز است. سقف حق‌التدریس پرداختی به دبیر/ آموزگار/ هنرآموز/ مربی پیش‌دبستانی با توجه به ضوابط و مقررات توسط شورای تعیین شهریه شهرستان/ منطقه/ ناحیه به شورای نظارت استان پیشنهاد و پس از تأیید شورای نظارت استان و نظر کارگروه تخصصی تعیین شهریه ذیل شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی در سامانه لحاظ می‌شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شهریه مدارس غیردولتی این صفحه از خبرگزاری فارس را مطالعه نمائید.


نحوه مشاهده قیمت واقعی و به روز شده تدریس خصوصی دروس ابتدایی


ممکن است شما در اینترنت و در سایتهای مختلف اینترنتی مقالات و نوشته های زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ابتدایی مطالعه کرده باشید. بسیاری از این مقالات ممکن است قدیمی باشد و در حال حاضر قیمتها تغییر کرده باشد. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی و هزینه تدریس خصوصی ابتدایی این است که لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش دروس ابتدایی را مشاهده نموده و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی چه هزینه ای را درخواست کرده است. در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۵۰۰۰ مدرس ثبت نا کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مقطع ابتدایی و سایر مقاطع فعالیت دارند. در وب سایت ذکر شده اساتید نرخ کلاس های خودشان را به صورت مداوم به روز می نمایند و می توانید جدیدترین نرخ درخواستی مدرسین را ببینید. مدرسینی که استخدام رسمی آموزش و پرورش و دبیر رسمی هستند ممکن است هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست نمایند. در ایران مدرس می توانید اطلاعات کاملی را برای هر استاد مشاهده نمائید و در کنار اطلاعات ارائه شده قیمت درخواستی مدرس را هم ببیند. بنابراین خودتان می توانید قضاوت کنید که با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس معلم قیمت درخواستی ایشان مناسب است یا خیر.


قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل


تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند


علاوه بر موارد گفته شده، هزینه کلاس های خصوصی ابتدایی به پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید، اساتید برای شما تخفیف هم در نظر می گیرند. اگر یک استاد خوب دوم دبستان برای هر جلسه تدریس ریاضی پایه دوم مبلغ ۲۰۰ هزار تومان را در نظر داشته باشد، چنانچه شما به ایشان بگوئید که ۱۰ جلسه کلاس لازم دارید و تخفیف می خواهید، احتمالا هر جلسه با نرخ ۱۸۰ و یا حتی ۱۷۰ هزار تومان هم موافقت خواهد کرد. اگر ۱۰ جلسه را با نرخ هر جلسه ۱۷۰ هزار تومان توافق کنید، برای ۱۰ جلسه کلا ۳۰۰ هزار تومان به نفع شما خواهد شد و ۱۵ درصد تخفیف گرفته اید. در نظر داشته باشید که قیمت تدریس خصوصی ابتدایی سال ۱۴۰۰ با سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ می تواند متفاوت باشد و قیمت ها به مقدار کمی افزایش خواهد داشت. البته در سایت ایران مدرس اساتید نرخ ها را به روز می نمایند و اگر به وب سایت مذکور مراجعه کنید همواره قیمت های جدید تدریس خصوصی را خواهید دید. نکته بعدی اینکه هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی با پایه دوم (به عنوان مثال) خیلی تفاوت ندارد و هزینه کلاس های خصوصی مقطع دبستان برای تمام پایه ها تقریبا یکسان است. در نظر داشته باشید مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند نرخ بیشتری هم برای کلاس های خودشان درخواست می نمایند. در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی و ریاضی ابتدایی این مقاله از سایت معلم خصوصی ایران مدرس را هم مطالعه کنید.


جمع بندی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دبستان در منزل


همانطور که گفته شد، قیمت کلاس های خصوصی در منزل برای مقطع ابتدایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک نرخ مشخص را برای سال ۱۴۰۰، سال ۱۴۰۱ و یا هر زمان دیگری در نظر گرفت. بهترین راهکار این است که به سایت www.IranModares.com مراجعه نمائید و لیست اساتید و نرخ درخواستی هر مدرس را ببینید. در سایت مذکور برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید قیمت درخواستی هر مدرس را هم ببینید و در نهایت یک معلم خوب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب نمائید. ارزان بودن کلاس را در اولویت اول قرار ندهید و با یک معلم فوق العاده کلاس هماهنگ کنید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته