دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قاسمی پیربلوطی:

دانشجویان در اولویت پیشنهاد و اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: اولویت دانشگاه برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی این است که هم پیشنهاددهنده و هم مجری برنامه‌های فرهنگی خود دانشجویان باشند.
کد خبر : 632940
شهرکرد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد، محمدقاسمی پیربلوطی در نخستین نشست صمیمی هم‌اندیشی دبیران و فعالان کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد که با حضور۶۰ نفر از آنان در تالار امام‌خمینی (ره) این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌ها یکی از اثرگذارترین قطب‌ها در دانشگاه هستند که این اثرگذاری دارای دو بعد فردی و اجتماعی است.




بیشتر بخوانید:


تجلیل از برگزیدگان و فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد شهرکرد




وی عنوان کرد: ۲۱ کانون فرهنگی‌ دانشجویی در دانشگاه فعالیت دارند که هرکدام در قسمت‌های مختلف با اهداف دینی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، ادبی و رسانه‌ای فعالیت دارند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با بیان اینکه در دانشگاه برنامه‌های فرهنگی با جدیت و پیگیری در حال اجرا هستند، افزود: اولویت دانشگاه برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی این است که هم پیشنهاددهنده و هم مجری برنامه‌های فرهنگی خود دانشجویان باشند.


دانشجویان در اولویت پیشنهاد و اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند


قاسمی پیربلوطی با اشاره به ارزیابی عملکرد فرهنگی و صدور کارنامه فرهنگی، کسب افتخارات فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی، تبیین کرد: تلاش همکاران در حوزه فرهنگی و دانشجویی این است که دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی در محور کار قرار بگیرند و دانشگاه به‌عنوان حامی، همراه و پشتیبان دانشجویان باشد.


وی از دانشجویان فعال فرهنگی خواست در کنار فعالیت‌های کانون فرهنگی و دانشجویی، هر کانون فرهنگی اجتماعی یک نشریه هم وجود داشته باشد که هم کار عملی و هم کار مکتوب در کنار هم ارائه شود.


قاسمی پیربلوطی با قدردانی از مجریان برنامه‌ها و کارگاه‌های مختلف برگزارشده در دانشگاه یادآور شد: دانشگاه باید همسو با نیازها، گرایش و ذائقه بیشتر دانشجویان برنامه‌ریزی کند تا بتواند در پیشبرد اهداف دانشگاه بخصوص در مسائل فرهنگی پیشرو باشد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: امید است که بتوانیم در آینده در زمینه‌های رسانه‌ای، فرهنگی و علمی پیشرفت و فعالیت‌های روزافزونی را از کانون‌ها برای اهداف متعالی دانشگاه داشته باشیم.


آغاز کلاس‌ها به صورت عملی ازبهمن


ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم در این نشست اظهار کرد: از ترم بهمن کلاس‌های نظری و عملی دانشجویان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.


وی در مورد انتظارات دانشگاه از دبیران و دانشجویان فعال کانون‌های فرهنگی بیان کرد: امید است با توجه به حضوری‌شدن فعالیت‌های دانشگاه تعامل بیشتری میان کانون‌ها و مسئولان دانشگاه ایجاد شود و در راستای کارهای فرهنگی بتوان موفقیت‌های روزافزونی را به دست آورد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته