دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1400 - 11:36

انواع باتری گوشی های هواوی در وبسایت موبوتعمیر

شرکت هوآوی از سال ۲۰۱۸ تاکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های شناخته شده در ساخت و فروش موبایل تبدیل شده است در اصل امروزه امکان ندارد فردی نام هوآوی را نشنیده باشد.
کد خبر : 632846
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، همان‌طور که می‌دانید هوآوی یک شرکت چینی که از سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را شروع کرده و در این سال فقط در کشور چین فعالیت داشته و در نقاط دیگر جهان فعالیت نداشته است در صورتی که از سال ۲۰۱۸ تاکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های شناخته شده در ساخت و فروش موبایل تبدیل شده است در اصل امروزه امکان ندارد فردی نام هوآوی را نشنیده باشد. به دلیل تبدیل شدن این برند به یکی از محبوب‌ترین برندهای اندروید، فروش تجهیزات این برند به خصوص باتری هوآوی به شدت افزایش پیدا کرده است.


دقت داشته باشید که شما باید تجهیزات موبایل هوآوی را به صورت اصل خریداری کنید در غیر این صورت پول خود را دور ریختید و هر بار باید بیشتر هزینه کنید. در نتیجه شما می‌توانید انواع باتری گوشی های هواوی در وبسایت موبوتعمیر به صورت اصل خریداری کنید.


خرید انواع باتری اصل هوآوی


امروزه به دلیل افزایش تقلب تجهیزات گوشی در اینترنت، افراد کمی به سراغ خرید باتری اصل از اینترنت می‌روند در صورتی که اگر یک فروشگاه معتبر پیدا کنید بسیار راحت و در کمترین زمان می‌توانید جنس اصل را خریداری کنید. یک نکته مهم در خصوص باتری‌های اصل گرفتن گارانتی و ضمانت است و یک نکته مهم برای تشخیص باتری ظاهر آن است شما باید بتوانید ظاهر باتری اصل از تقلبی را تشخیص دهید.


برند هوآوی به مشتریان خود تذکر داده است که برای خرید تجهیزات به هر تعمیرگاه یا فروشگاهی مراجعه نکنند به خصوص برای تعمیر یا تعویض باتری چون معمولاً اکثر گوشی‌ها هوآوی دارای فلت هستند باید برای تعویض باتری، پشت گوشی کامل باز شود و ابزار خاص برای این کار لازم است.


تشخیص باتری اصل از تقلبی


قبل از خرید باتری مناسب و انتخاب انواع باتری گوشی های هوآوی در وبسایت موبوتعمیر شما باید بتوانید باتری اصل را از تقلبی تشخیص دهید در غیر این صورت امکان دارد باتری‌های فیک و تقلبی را به قیمت بسیار گران به شما بفروشند. شاید برایتان سؤال شود که چرا نباید از باتری تقلبی استفاده کنیم؟ در جواب این سؤال باید گفت استفاده از باتری‌های تقلبی امکان انفجار گوشی را افزایش داده و به زودی خراب شده در این صورت باتری شما زود خالی می‌شود.


شما برای تشخیص باتری اصل از تقلبی باید باتری را لمس کنید و اگر هرگونه برآمدگی و زدگی را مشاهده کردید؛ از خریدن آن باتری اجتناب کنید چون صد درصد این باتری‌ تقلبی بوده است. راه‌های زیادی برای تشخیص باتری اصل از تقلبی وجود دارد که این راه‌ها عبارت‌اند از:



  • لمس کردن باتری

  • بررسی لبه‌های باتری

  • بررسی تاریخ روی باتری

  • بررسی نام شرکت روی باتری

  • بررسی چسب روی باتری

  • رنگ چسب روی باتری


در ابتدا شما باید به قیمت باتری توجه کنید و تقریباً یک قیمتی را در گوشه ذهن خود نگه دارید اگر قیمت باتری که می‌خواهید بخرید از یک مقداری بیشتر است حتماً به آن شک کنید و یک نکته جالب، قیمت ارزان همیشه دلیل بر بهتر بودن و خوش شانس بودن شما نیست. شما باید بدانید قیمت اگر به شدت ارزان باشد حتماً باتری تقلبی بوده یعنی اصلاً به تقلبی بودن آن شک نکنید.


چه موقعی باید باتری هوآوی خود را تعویض کنیم؟


شما باید بدانید چه وقتی باید باتری را تعویض کرد، خیلی از افراد هنگام خاموش شدن گوشی گمان می‌کنند که مشکل از گوشی است و تشخیص درست نمی‌دهند در صورتی که اگر با موارد زیر روبه رو شدید، حتماً باید به دنبال یک باتری اصل و اورجینال دیگر بگردید.


خوشبختانه گوشی‌های هوآوی به شدت با کیفیت بوده و به سختی باتری‌ها خراب می‌شوند اما بالاخره با گذر زمان باتری فرسوده شده و باید عوض شود. اگر با موارد زیر روبه رو شدید حتماً به فکر تعویض باتری باشید:



  • بد کردن باتری هوآوی

  • خاموش شدن یک‌دفعه‌ای گوشی

  • خاموش شدن گوشی حین مکالمه

  • اگر گوشی را از شارژ بکشید به سرعت خاموش می‌شود.

  • داغ شدن بیش از حد بدنه یا باتری هوآوی


علت خرابی زودهنگام باتری هوآوی


به نظر شما علت خراب شدن زودهنگام باتری هوآوی چیست؟ در جواب این سؤال باید به شما یادآوری کنم که باتری‌های گوشی‌ هوآوی با گذر زمان بالاخره دچار فرسودگی می‌شوند اما خیلی از افراد که به تازگی گوشی خریدند از باتری‌های هوآوی ناراضی بوده‌اند در صورتی که کارهای زیر باعث خرابی زود هنگام باتری می‌شود.



  • استفاده بیش از حد از پاور بانک

  • استفاده از شارژرهای فدکی ماشین

  • شارژ کردن باتری هوآوی از صبح تا شب

  • استفاده از شارژرهای تقلبی

  • افزایش دما

  • آب خوردگی باتری هوآوی


هرکدام از این موارد را اگر بخواهیم به تنهایی توضیح دهیم، باید کتاب بنویسیم. در نتیجه شما باید از باتری خود مراقبت کنید تا به زودی خراب نشود اما توقع نداشته باشید به مدت ۵ سال بدون خرابی برای شما کار کند در نتیجه باید مراقبت‌های لازم را انجام دهید و برای خرید انواع باتری گوشی های هوآوی باید به اصل و تقلبی بودن باتری نیز توجه داشته باشید.


خرید اینترنتی انواع باتری گوشی های هوآوی


تمام باتری‌های اورجینال باید گارانتی داشته باشند در غیر این صورت به هیچ عنوان آن‌ها را خریداری نکنید. شما با باکس مخصوص و گارانتی بی قید و شرط یکساله می‌توانید از سایت موبوتعمیر باتری مورد نیاز خود را خریداری کنید. باتری‌های بدون گارانتی و کمتر از سه ماه ضمانت به هیچ عنوان اصل نبوده و خرید آن‌ها توصیه نمی‌شود.


امروزه با گسترش فضای اینترنت به سختی می‌توان به فروشگاهی اعتماد کرد در صورتی که موبوتعیمر با داشتن نماد اعتماد و فروشگاهی اعتماد شما را جلب خواهد کرد و کافی است تا بار اول از ما خرید کنید و کیفیت را با لذت دریافت کنید.


کلام آخر


امروزه اعتماد به هر سایتی آسان نیست و شما برای خرید انواع باتری گوشی هوآوی باید یک فروشگاه قابل اعتماد پیدا کنید ما در این مقاله تلاش کردیم که شما را با باتری‌های اورجینال آشنا کنید و به شما فرق بین باتری فیک و اورجینال را آموزش دهیم. اگر بتوانید فروشگاهی معتبر پیدا کنید دیگر لازم به این کارها نیست و فقط کافی است داخل خانه بنشینید و قهوه‌تان را میل کنید و انتظار یک باتری اورجینال را بکشید. شما می‌توانید انواع باتری‌ها را در این فروشگاه تهیه کنید و در صورت موجود نبودن با پشتیبانی تماس بگیرید.


انتهای پیام/ر




انتهای پیام/

برچسب ها: باتری گوشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته