دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1394 - 11:34

انتصاب‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

با صدور حکمی از طرف دکتر علی اصغر رستمی، دکتر سبحان سهرابی به سمت رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه منصوب شد.
کد خبر : 63232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز با قرائت حکمی از طرف رئیس واحد فیروزکوه، سبحان سهرابی، مدیر حراست واحد فیروزکوه با حفظ سمت به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی معرفی شد.


سبحان سهرابی دارای دکتری مکانیک و از استادان هیات علمی واحد فیروزکوه است که قبلا مدیر گروه مکانیک را نیز برعهده داشته است. وی از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان مدیر حراست در این واحد فعالیت کرده است


با قدردانی از مدیران گروه آموزشی جدید، از مدیران گروه آموزشی گذشته واحد فیروزکوه تجلیل به عمل آمد


با حضور رئیس و هیات رئیسه واحد فیروزکوه با قدردانی از مدیران گروه آموزشی جدید از مدیران گروه آموزشی گذشته این واحد تجلیل به عمل آمد.


دراین جلسه از دکتر محمود محمودی مدیر گروه حسابداری، دکتر یزدان نقدی مدیر گروه اقتصاد، دکتر امیر میان‌درق مدیر گروه ریاضی، دکتر منصوره رضا سلطانی مدیر گروه معماری، دکتر حاج علیان مدیر گروه مدیریت دولتی و صنعتی، دکتر صابری مدیر گروه کامپیو‌تر که در انتخابات اخیر گروه‌های آموزشی به عنوان مدیران جدید گروه انتخاب شدند، قدردانی به عمل آمده و از دکتر صالح قویدل، دکتر صیدانلو، دکتر قیاسوند، دکتر رحیمی، دکتر جهانگیرفرد و دکتر حسینی که مدت‌ها مدیر گروه‌های آموزشی بودند، تجلیل شد.


دکتر ایمان خان مدیر گروه مدیریت بازرگانی، دکتر بزرگیان مدیر گروه عمران و دکتر عبداله‌زاده سنگرودی مدیر گروه رشته برق نیز در انتخابات اخیر ابقا شدند.


رئیس واحد فیروزکوه در این جلسه گفت: «با تلاش شما استادان آینده این واحد دانشگاهی بیش از پیش درخشان خواهد بود.»


رستمی از همه استادان خواست برای بهبود آموزش واحد فیروزکوه تلاش و کوشش کنند.


وی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با بیش از ۱۱۰ رشته دانشگاهی در سه مقطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری آماده یک جهش علمی و پژوهشی در سطح کشور است.»


رئیس واحد فیروزکوه ادامه داد: «ما در آستانه انعقاد قراردادهای صنعتی و اقتصادی با شرکت‌های دانش‌بنیان هستم و این مرحله اکنون آغاز شده است. واحد فیروزکوه می‌تواند قدرتمند‌ترین قطب صنعتی، پژوهشی در شرق استان تهران باشد.»


این استاد دانشگاه تاکید کرد: «برای رسیدن به قله‌های افتخار چاره‌ای وجود ندارد جز اینکه همه سخت تلاش کنیم و با برنامه‌ریزی و همدلی به هر چیز غیرممکنی می‌توان دست یافت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته