دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1394 - 10:38

ابراز امیدواری حزب حاما به تجدید نظر شورای نگهبان در مورد صلاحیت‌ها

اعضای حزب اراده ملت ایران در جلسه ستاد انتخاباتی خود ابراز امیدواری کردند که شورای نگهبان زمینه حضور تمام سلایق را در انتخابات پیش رو فراهم آورد.
کد خبر : 63230

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در جلسه ستاد انتخابات حاما که شب گذشته با حضور اعضای این حزب برگزار شد، اعضا حضور و شرکت در انتخابات را وظیفه هر شهروند ایرانی دانستند و ابراز امیدواری کردند که شورای نگهبان زمینه حضور تمام سلایق را در انتخابات پیش رو فراهم آورد.


همچنین حسن رنجبر رئیس ستاد انتخابات حزب اراده ملت، در این جلسه که عصر روز گذشته برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و رصد وضع انتخاباتی اصلاح‌طلبان‌، انسجام و تلاش در جهت حفظ وحدت از مهم‌ترین اولویت‌های تشکیلاتی ماست.


رئیس ستاد انتخابات حاما افزود: دومین جلسه ستاد انتخابات با دبیران شعب استانی حزب و با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری حاما جهت هماهنگی و بررسی شرایط و ابلاغ آخرین راهبردهای اتخاذشده حزب، پانزدهم ماه جاری برگزار می‌شود.


وی همچنین گفت :در جلسه امروز ستاد، کلیات برنامه برگزاری همایش شاخه جوانان و دانشجویان در ایام مبارک دهه فجر به تصویب رسید.


رنجبر در پایان از برگزاری مجمع عمومی شهرستان اسلامشهر در روز یکشنبه 4 بهمن با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی در این شهرستان خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته