دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 12:29

درخشش تیم سازه ماکارونی واحد اسلامشهر در مسابقات کشوری دانشگاه هرمزگان

تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر رتبه سوم مسابقه سازه ماکارونی با گرایش سنگین را در نخستین دوره مسابقات کشوری سازه ماکارونی به نام خود ثبت کرد.
کد خبر : 6322

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات ملی دانشجویی سازه‌های ماکارونی دانشگاه هرمزگان با شرکت بیش از ۵۸ تیم دانشجویی و ۱۹ تیم دانش آموزی در دانشگاه هرمزگان برگزار شد.


بخش دانشجویی این دوره از مسابقات، با گرایش‌های پایه سکوهای نفتی و گازی، سازه بار متحرک، سازه بار سنگین، سازه هدفمند و سازه معمار و بخش دانش آموزی سازه‌های ماکارونی با گرایش‌های سازه سنگین، سازه سبک و سازه‌های پل معماری برگزار شد و ۱۱۳ سازه از ۱۱ استان کشور در آن به رقابت با یکدیگر پرداختند.


مجید علیزاده، ایمان رستمی‌نژاد، محسن عیوضی، صابر شیخ محمدی، وحید رضا شاهینی، رامتین حاج رضایی، الناز حضرتی، سمیرا شاهسوند و زهرا افشار تحت راهنمایی مهندس احسان حقیقت خرازی به عنوان تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این دوره از مسابقات علمی شرکت کرده و توانستند با افتخار رتبه سوم مسابقه سازه ماکارونی با گرایش سنگین نخستین دوره مسابقات کشوری سازه ماکارونی را به نام واحد اسلامشهر ثبت کنند.


تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی SBC۲۰۱۵ که در تاریخ ۲۳ تا ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد نیز موفق به کسب رتبه دوم این دوره از رقابت‌های علمی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته