دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1400 - 15:24
حماسه دی(۳۲)/ حجت‌الاسلام همتی عنوان کرد؛

بصیرت و معرفت‌افزایی لازمه‌ حرکت‌های تعالی‌بخش

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بصیرت، معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی را لازمه‌ حرکت‌های تعالی‌بخش انسان‌ها دانست.
کد خبر : 631818
مهدی همتی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اراک، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، نشست بصیرتی «در طلیعه دهه مقاومت» درباره ریشه‌های مقاومت با سخنرانی سردار داود غیاثی‌راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در سالن جلسات حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم گفت: بصیرت، معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی و لازمه‌ حرکت‌های تعالی‌بخش برای انسان‌هاست. برای آنانی که طلایه‌دار ارزش‌های انسانی و تعالی‌بخش هستند، بصیرت نوعی معرفت، شناخت و آگاهی است.(بیشتر بخوانید)


حجت‌الاسلام مهدی همتی افزود: بصیرت، معرفت‌افزایی و دانش‌افزای برای این است که اینکه بتوانیم تحلیل درست و به‌موقع از مسائل جامعه داشته‌ باشیم؛ اگر در جامعه شبهه و یا مسئله‌ بحرانی به وجود آمد، انسان بتواند با بصیرت خود تحلیل درستی ارائه دهد و تصمیم درستی بگیرد و در دام فتنه‌ها و توطئه‌ها نیفتد.


وی افزود: امیدواریم با بصیرت در راه یاری اسلام گام برداریم و طبق وصیت شهدا پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم. همانگونه که شهید سلیمانی وصیت کردند که در کنار ولایت‌فقیه باشید؛ اگر طالب عاقبت‌بخیری و موفقیت در زندگی هستید.


به گزارش آنا، محمدباقر توکلی سرپرست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عباس شیخان سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی، ابراهیم گیوکی معاون توسعه مدیریت و منابع، علی حسنی جوشقانی معاون پژوهش و فناوری، داراب نبی‌زاده مسئول بسیج اساتید و برخی از مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در این نشست حضور داشتند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته