دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1399 - 08:53
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

طرح ولایت اولویت دانشگاه آزاد اسلامی در معرفت افزایی سراسری

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی مطرح کرد: اولویت ما در برگزاری طرح معرفت افزایی سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ولایت است.
کد خبر : 502306
12.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود  نوشت: اولویت ما در برگزاری طرح معرفت افزایی سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ولایت است. 



متن این پیام به شرح زیر است:


اولویت ما در برگزاری طرح معرفت افزایی سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ولایت است. یعنی دقیقا با همان محتوا و همان اساتید که اطمینان آور است. طرح ولایت ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی. هر معرفت دینی با هر سطح ارائه به هر نوع مخاطب، باید دارای اتقان کافی و از #منبع_مطمئن باشد و برای فرد، پایه معرفتی مستحکمی درست کند.


اگر به عنوان نمونه، توحید و ولایت، درست عرضه شد، در ولایت فقیه مشکلی نخواهیم داشت؛ اما اگر ولایت فقیه خواندیم و بر مبانی محکم، اتکا نداشتیم، با اولین شبهات، ضربه خواهیم خورد. البته این همه کار نیست و این موضوع، لزوم بصیرت و عمق بینی و جامع بینی را نفی نمی‌کند.


اگر هم به موانعی در این مسیر و اجرا بربخوریم و بخواهیم طرح ارزشمند معرفت رضوی را ادامه بدهیم، تلاش می‌کنیم آن را با استانداردهای طرح ولایت، مطابقت دهیم. البته طبیعتا اقتضائات دانشگاه آزاد اسلامی لحاظ خواهد شد.


معرفت رضوی(طرح ولایت ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته