دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جهان بین خبر داد؛

ایجاد کارنامه فرهنگی دانشجویی برای ثبت فعالیت ها در دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از ایجاد کارنامه فرهنگی دانشجویی خبر داد.
کد خبر : 502076

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرزاد جهان بین، سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از ایجاد کارنامه فرهنگی دانشجویی خبر داد.


وی نوشت: «در دوره جدید با توجه به رویکرد معاونت در کاهش تصدی گری ستاد و تقویت و فعال سازی بیش از پیش واحدهای فعال در صحنه فرهنگی دانشجویی، کارنامه فرهنگی دانشجویی برای ثبت فعالیت ها ایجاد می‌شود و فعالیت‌ها از جهت کمی و کیفی ارزیابی می شود و ضمن صدور کارنامه فرهنگی دانشجویی، معاونین و معاونت‌های برگزیده فرهنگی دانشجویی و نیز روسای واحدهایی که اهتمام بیشتری به حوزه فرهنگ دارند مورد تقدیر قرار می‌گیرند. این کار در حوزه تربیت بدنی و مشاوره نیز صورت می‌گیرد.»


به گفته سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید با توجه به رویکرد معاونت در کاهش تصدی گری ستاد و تقویت و فعال سازی بیش از پیش واحدهای فعال در صحنه فرهنگی دانشجویی، درگاه فرهنگی دانشجویی برای ثبت فعالیت‌ها ایجاد می‌شود و فعالیت‌ها از جهت کمی و کیفی ارزیابی می‌شود و ضمن صدور کارنامه فرهنگی دانشجویی، معاونین و معاونت‌های برگزیده فرهنگی دانشجویی و نیز روسای واحدهایی که اهتمام بیشتری به حوزه فرهنگ دارند مورد تقدیر قرار می‌گیرند. این کار در حوزه تربیت بدنی و مشاوره نیز صورت می گیرد.



جهان‌بین می‌افزاید شاخص ها و ضرایب با همکاری همه عزیزان و با تاکید بر سند دانشگاه اسلامی و نیز با محوریت اقطاب اثرگذار در فرهنگ دانشگاهی(مشی خود معاونان و کادر فرهنگی دانشجویی، اساتید، رسانه، خانواده و تشکل های و فعالان دانشجویی) و با تاکید بر تثبیت مولفه های کلیدی که در کتاب باغبانی فرهنگ مطرح شده، تدوین و ملاک ارزیابی قرار خواهد گرفت.



به گفته وی فعالیت های ستادی معاونت ها مانند داشتن طرح راهبردی، افزایش تعداد دانشجویان مشارکت کننده و نیز مخاطب در فعالیت های فرهنگی و ورزشی و... به نسبت کل دانشجویان،برگزاری کرسی های آزاداندیشی،فعالیت تشکل های دانشجویی و استادی، کانونها، نشریات، گسترش ورزش همگانی،درآمدزایی اماکن ورزشی و.. ،گسترش فرهنگ عفاف وحجاب به صورت درست،حجم و کیفیت حضور در فعالیت های مجازی،افزایش تاثیرگذاری فرهنگی در شهر،افزایش کیفیت همراه با کاهش هزینه ها در خدمات رفاهی،قانونگرایی بیشتر در امور مربوط به نقل وانتقالات و تخفیف ها،فعال بودن مرکز مشاوره،کیفیت مشاوره ه و... نمونه هایی از این شاخص هاست و البته ضرایب اینها متفاوت است. علاوه بر بررسی فعالیت های ثبت شده در درگاه، این فعالیت ها از نظر کیفی از طرق مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب