خالق Fallout معتقد است بازی Clockwork Revolution پیچیدهترین پروژهای است که در طول عمرش ساخته است
به گزارش GamingBolt فارگو که پیش از این در Interplay مشغول به کار بوده و در ساخت عناوین کلاسیکی مانند The Bard’s Tale و Fallout نقش داشته، توضیح داد که دلیل این حجم از پیچیدگی چیست: «میتوانم بگویم این پیچیدهترین بازی است که تاکنون روی آن کار کردهام. این پیچیدگی از مجموعهای از عوامل ناشی میشود؛ از سیستم شخصیتسازی که واقعاً در داستان تأثیرگذار است، تا واکنشپذیری داستان و البته جهان بازی.»
او همچنین گفت که تریلرها تنها گوشه بسیار کوچکی از مکانیکها، جهان بازی، و شخصیتهای عجیب و غریبی که بازیکنان با آنها ملاقات خواهند کرد را به نمایش گذاشتهاند و فضای طنز سیاه و سنگین بازی در آن مشخص است.
سفر در زمان عاملی است که توسعه را دشوار میکند
چاد مور، کارگردان بازی، توضیح داد که عامل اصلی این سطح بیسابقه از پیچیدگی برای تیم توسعه، مکانیک اصلی بازی است یعنی سفر در زمان و بازنویسی تاریخ.
او گفت: «ما با بردن واکنشپذیری بصری به یک سطح کاملاً جدید، کار را برای خودمان بسیار دشوار کردهایم. بازی به بازیکنان این اجازه را میدهد که به گذشته سفر کنند و با انتخابهای خود، تاریخ را بازنویسی کنند و سپس در آینده با پیامدهای کاملاً جدیدی روبهرو شوند.»
انتخابهای بیرحمانه و عمق روایت
فارگو در اظهارات قبلی خود نیز بر عمق بالای سیستم نقشآفرینی تأکید کرده بود. وی گفت: «این یک بازی است که میتواند بیرحمانه باشد؛ نه فقط در مبارزات، بلکه در انتخابهایی که میکنید و اینکه جهان چگونه به آن پاسخ میدهد. هدف ما ساخت یک RPG عمیق و واکنشی است که بازیکنان ما انتظار آن را دارند.»
مور همچنین اشاره کرد که در مکالمات چند کاراکتری بازی، نوشتن دیالوگها به قدری پیچیده است که نتیجه نهایی یک گفتوگو میتواند به جایی کاملاً متفاوت از نقطهای که آغاز شده بود، ختم شود.
بازی Clockwork Revolution در حال حاضر برای کامپیوترهای شخصی و کنسولهای ایکسباکس سری X/S در دست توسعه قرار دارد. اگرچه تاریخ عرضه رسمی اعلام نشده، شایعات حاکی از آن است که این عنوان در مقطعی از سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/


