دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خرمشاد

شهید سلیمانی مصداق انسان تراز انقلاب اسلامی است

دبیر همایش علمی مکتب شهید سلیمانی، گفت: ایشان انسان تراز انقلاب اسلامی در گام دوم است، وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب با وجود اینکه یک فرد است، اما مکتب محسوب می‌شود.
کد خبر : 630892
خرمشاد



به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، محمدباقر خرمشاد دبیر همایش علمی مکتب شهید سلیمانی در نشست خبری که در تالار حوزه هنری برگزار شد، در سخنانی، گفت: شهید سلیمانی با همه سختی‌های زمانه کنونی توانست شهادت را برای خودش به دست آورد.


وی ادامه داد: خوشا به سعادت شهید سلیمانی که کسی که دستور شهادتش را داد به اعتراف همه مردم دنیا دون شأن انسانیت بود.


معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی مزد ده‌ها سال مجاهدت خود را گرفت، گفت: شهادت او یکی از صحنه‌های بی‌نظیر در قرن ۲۱ بود، شهید سلیمانی انسان تراز انقلاب اسلامی در گام دوم است، ایشان به تعبیر رهبر معظم انقلاب با وجود اینکه یک فرد است، اما مکتب محسوب می‌شود.


وی با اشاره به جزئیاتی از همایش علمی مکتب شهید سلیمانی، تصریح کرد: طبق قاعده، همایش باید در سال اول و نه به صورت ملی، بلکه به صورت بین‌المللی برگزار می‌شد، اما شرایط کرونایی مجال این کار را نداد.


دبیر همایش علمی مکتب شهید سلیمانی ادامه داد: ماحصل زحمات در این همایش، ۴۴۰ مقاله و چکیده است که با توجه به اینکه مدت زمان محدودی پیش‌بینی شده بود، تعداد قابل تأملی است.


خرمشاد با بیان اینکه نشست اصلی این همایش یازدهم دی ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، گفت: پیش از نشست اصلی، ۸ نشست در مکان‌هایی همچون دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه الزهرا و امام صادق با حضور اساتید و فرهیختگان برگزار شده است.


انتهای پیام/ 4164



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته