دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مقاله دانشجویان کار‌شناسی ارشد واحد ممقان در کنفرانس ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی بر‌تر شد

مقاله اکبر مرادی و پریسا صراطی از دانشجویان کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان عنوان مقاله بر‌تر نخستین کنفرانس ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 63084

اکبر مرادی و پریسا صراطی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا هدف از نگارش این مقاله را معرفی و پیاده سازی روشی آنلاین برای انجام همتا یابی نقشه عنوان کردند و گفتند: «با این روش ارائه شده درصد خطای موجود در همتا یابی اجسام متحرک به ۳. ۱۸ درصد به طور متوسط در کل مسیرکاهش یافته و میزان همتا یابی بدین صورت بهبود می‌یابد.»


مقاله اکبر مرادی و پریسا صراطی از دانشجویان کار‌شناسی ارشد رشته سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی GIS دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان با عنوان «معرفی و پیاده سازی روش آنلاین برای انجام همتایابی نقشه» در کنفرانس ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از بین ۲۳۸ مقاله ارائه شده به این کنفرانس به عنوان مقاله بر‌تر در بخش سخنرانی انتخاب شد.


کنفرانس ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی برای ایجاد بستری مناسب برای ارائه و تبادل نظر در رابطه با نوآوری‌ها و پژوهش‌های علمی در مهندسی فناوری اطلاعات مکانی از سوی دانشکده مهندسی نقشه برداری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با همکاری قطب علمی فناوری اطلاعات مکانی برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته