دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وحیدی تأکید کرد؛

لزوم توجه مسئولان به تربیت افراد کارآمد در دانشگاه

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرسازی و تربیت افراد کارآمد در محیط علمی دانشگاه برای ورود به عرصه مدیریتی کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر : 630814
حضور نماينده مجلس در واحد بجنورد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، محمد وحیدی در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی دارای اعضای هیئت علمی زبده، توانمند و خبره است و باید از این ظرفیت بسیار باارزش برای بالابردن سطح کیفی و کمی آموزش عالی در استان به‌خوبی استفاده کرد.(بیشتر بخوانید)


وی اضافه کرد: در هر سیستمی فرازوفرودها و چالش‌هایی وجود دارد که قطعاً با وجود مدیرانی متبحر و کارآزموده می‌توان در ادامه مسیر تعالی بسیاری از چالش‌ها را برطرف کرد.


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در خانه ملت بیان کرد: وقتی نماینده ولی‌ فقیه از دل دانشگاه آزاد اسلامی استان منتخب می‌شود، این امر نشان از این دارد که این دانشگاه، دانشگاهی توانمند است؛ بنابراین مدیرسازی و تربیت افراد کارآمد در محیط علمی دانشگاه برای ورود به عرصه مدیریتی کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.


وحیدی بیان کرد: پیگیری و افزایش رشته‌های دوره تحصیلات تکمیلی باید هم‌تراز سایر واحدهای دانشگاهی کل کشور لحاظ شود که در این امر دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به حمایت و پشتیبانی ویژه دارد و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.


لزوم توجه مسئولان به تربیت افراد کارآمد در دانشگاه


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در خانه ملت ادامه داد: راه‌اندازی واحدهای دانشگاهی در شهرها و استان‌ها سبب شده است تا خانواده‌های دانشجویان هزینه کمتری برای تحصیل فرزندانشان تقبل کنند و آسودگی خاطر و امنیت بیشتری برای جوانان فراهم‌شده است؛ بنابراین لازم است با آمایش آموزش عالی استان بتوانیم رشته‌های پرمتقاضی و پرمخاطب را برای دانشگاه جذب کنیم.


وحیدی متذکر شد: مدارس سمای استان نیز با فراهم‌کردن زیرساخت‌های مناسب آموزشی توانسته‌اند اعتمادسازی مناسبی بین خانواده‌ها فراهم کنند که این امر بسیار ارزشمند است.


لزوم توجه مسئولان به تربیت افراد کارآمد در دانشگاه


دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی از مردم و برای مردم است


رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی هم با ارائه گزارشی کامل از حوزه‌های گوناگون دانشگاه یادآوری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی از مردم و برای مردم است و باید در مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت جامعه خود با بالابردن سطح کیفی دانشگاه ثابت‌قدم باشیم و در راه رسیدن به این هدف مهم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.


غلامرضا کاظمی توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است و تا به امروز دانش‌آموختگان این دانشگاه در جای‌جای حوزه‌های گوناگون فناوری، علمی، فرهنگی و.... بسیار خوب درخشیده‌اند و در سطح ملی و جهانی بسیار نام‌آور هستند.


وی ادامه داد: با مدیریت جدید و ریاست دکتر طهرانچی تمام هم‌وغم و سعی بر این است که این دانشگاه با توجه به سند تحول و تعالی، انتخاب برتر جوانان برای ادامه تحصیل باشد و دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق این امر نیاز به پشتیبانی و حمایت مسئولان دارد.


لزوم توجه مسئولان به تربیت افراد کارآمد در دانشگاه


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته