دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاظمی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی در صف نخست حل مسائل خراسان شمالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد تأکید کرد که این دانشگاه در صف نخست حل مسائل این استان با فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری قرار گرفته است.
کد خبر : 628714
کاظمی

غلامرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بجنورد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه و تنومندی است که سال ۱۳۶۱ با کمک یک میلیون تومانی معمار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و امروز به عنوان دانشگاه جهان اسلام و دانشگاهی مهم در سطح دنیا و کشور مانند نگینی درخشان می‌درخشد و افتخاری برای انقلاب اسلامی است.




بیشتر بخوانید:


تکریم دانشجو و ارباب رجوع باید در رأس کار دانشگاه قرار گیرد




وی اضافه کرد: سال ۱۳۶۶ نیز به کمک خیّران استان خراسان‌شمالی مانند مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده پیشین ولی‌فقیه در استان خراسان‌ شمالی و سایر بزرگان شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد راه‌اندازی شد که نام و یادشان همواره جاودان خواهد ماند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: با راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها و شهرهای گوناگون، امکان تحصیل دانشجویان و نخبگان کشور مهیا شد و این موضوع سبب شد تا مشکلات ادامه تحصیل برای دانشجویان رفع شود.


کاظمی با اشاره به دستاوردهای پژوهش و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مطرح کرد: امروز واحد بجنورد در حل مسائل استان خراسان شمالی با فهالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری در صف نخست در قرار گرفته است.


وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد باید دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و مسیر توسعه و رشد با سند تحول و تعالی پیش‌بینی شده در پنج سال آینده باشد تا یکی از برترین انتخاب‌ها برای ادامه تحصیل جوانان معرفی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی از دل مردم و برای مردم در حال فعالیت است و تاکنون واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی کارنامه زرینی از عملکرد خود در حوزه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ..‌. ارائه کرده است.


کاظمی بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی فارغ‌التحصیل شده‌اند و در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف در کشور مشغول خدمت هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهر نیز به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گزارشی از فعالیت‌های د دستاورهای این دانشگاه را در جمع نمازگزاران بجنوردی ارائه کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته