دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1400 - 15:53
هفته پژوهش ۱۴۰۰(۱۴۰)/ بعد از ۲ سال ارزیابی؛

سمای مرودشت به مجتمع آموزشی پژوهنده ارتقا یافت

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: مجتمع آموزشی دخترانه سما بعد از دوسال ارزیابی مداوم از مدارس متقاضیِ عنوانِ پژوهنده موفق به کسب عنوان مجتمع آموزشی پژوهنده شد.
کد خبر : 630488
سمای مرودشت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مرودشت، علی بهمئی در جلسه تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر در مجتمع آموزشی آموزشی دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با قدردانی از تلاش‌های مدیران مدارس در حوزه پژوهش گفت: سند تحول بنیادین، معیار و ملاک اصلی آموزش و پرورش است که براساس این سند اهداف آموزش طراحی و اجرا می‌شود.




بیشتر بخوانید:


از چوپانی و همنشینی با گیاهان دارویی تا رسیدن به فهرست دانشمندان برتر دنیا




وی اظهار کرد: مجتمع آموزشی دخترانه سما بعد از دو سال ارزیابی مداوم در طرح ملی مدارس پژوهنده موفق به کسب عنوان مجتمع آموزشی پژوهنده شد.


معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت یکی از اصول اساسی در سند تحول بنیادین را نقش مدرسه‌محوری در تربیت نسل آینده برشمرد و افزود: تحول باید از درون مدارس آغاز شود تا در تراز برتر جهانی قرار گیریم و برای تحقق این هدف نیاز است رشد در حوزه عملی، پژوهشی و مذهبی را از مدارس آغاز کنیم.


بهمئی ادامه داد: طرح مدارس پژوهنده با ملاک‌ها، استاندارهای بسیار سختگیرانه در استان فارس کلید خورد تا با ارزیابی همکاران و دانش‌آموزان در پژوهش‌های عملی و کاربردی به هدف سند تحول بنیادین تحقق بخشد.


وی گفت: مجتمع آموزشی دخترانه سما بعد از دوسال ارزیابی مداوم از مدارسِ متقاضیِ عنوانِ پژوهنده؛ موفق به کسب عنوان مجتمع آموزشی پژوهنده شد و این موفقیت نتیجه تلاش‌های مدیران و معلمانِ شاغل در مدارس این مجتمع است.


معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت از مدیران مدارس شهرستان مرودشت تقاضا کرد با اجرای پژوهش‌های علمی، کاربردی و نتیجه‌بخش، اهداف سند تحول بنیادین را اجرا کنند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب