دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور حجت‌الاسلام شمسی صورت گرفت؛

رونمایی از وبسایت بیست و ششمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی

وبسایت بیست و ششمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.
کد خبر : 630467
رونمایی از وبسایت بیست و ششمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، همزمان با برگزاری جلسه توجیهی دبیران شوراهای قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، وبسایت بیست و ششمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت(ع) ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی، رئیس اداره قرآن و عترت(ع) نهاد نمایندگی رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه به‌صورت آنلاین در بستر سامانه سها و در قالب وبسایت به‌منظور اطلاع و شرکت جامعه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی و اجرایی شد.




بیشتر بخوانید:


آذربایجان‌شرقی میزبان بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن و عترت




حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی در آیین رونمایی این وبسایت با ابراز خرسندی از میزبانی رویداد بسیار ارزشمند قرآنی، آن را افتخاری بزرگ برای استادان برشمرد و در خصوص فضیلت قرآن کریم و ترغیب و تشویق بیشتر جامعه دانشگاهی برای مشارکت در برنامه صحبت کرد.


مهدی مهدی‌پور دبیر اجرایی جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی نیز بیان کرد: آخرین مهلت ثبت‌ نام و شرکت در این جشنواره تا پایان بهمن ۱۴۰۰ است و مرحله داوری آثار بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت‌ نام آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام و آپلود آثار به آدرس https://Qmobin.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته