دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته پژوهش ۱۴۰۰(۹۰)/

ارائه ۴ محصول فناور واحد بجنورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

۴ محصول فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به معرض نمایش گذاشته شد.
کد خبر : 629413
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، همزمان با هفته پژوهش بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به‌عنوان رویدادی در مجموعه نظام علم و فناوری با هدف ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و پژوهشگاه‌ها برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


اختتامیه‌ نمایشگاه توانمندی‌های دانش‌آموزان سما در کرمان




مانند سال‌های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضوری فعال و پررنگ در این رویداد علمی، بخشی از توانمندی و دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه چهار محصول فناور به نمایش گذاشت.


«دستگاه ضدعفونی‌کننده هوا»، «درایور چراغ‌های ال ای دی»، «سیستم مانیتورینگ پست‌های توزیع برق» و «نمونه اولیه ایمپلنت‌های ترومای استخوانی» از محصولاتی بودند که توسط هسته‌های فناور فعال در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تولید و در نمایشگاه به نمایش درآمدند.


در نشست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم پزشکی این دانشگاه زمینه‌های مساعد برای تجاری‌سازی محصولات عرضه شده مهیا شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



دانلود فایل

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته