![بومیسازی فیبر نوری و زیرساختهای ارتباطی با یک سوم قیمت نمونه خارجی](/files/fa/news/1403/5/6/602313_113.jpg)
موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است
![رپرتاژ](/c-files/2021/12/20/0/1022107.jpg)
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدل های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده ای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می کند که این تحولات باعث می شود تغییرات دوره بعد سریع تر صورت گیرد.
وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزه های کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار ی دیجیتال نیز راه اندازی شد.
سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه ریزی می شود.
سوادکوهی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.
معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می کند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.
این نشست هم اندیشی در استان فارس با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.
انتهای پیام/ر
انتهای پیام/
![بومیسازی فیبر نوری و زیرساختهای ارتباطی با یک سوم قیمت نمونه خارجی](/files/fa/news/1403/5/6/602313_113.jpg)
![رشد ارزش دلاری صادرات شرکتهای دانشبنیان/ چند خدمت به فناوران ارائه شد؟](/files/fa/news/1403/5/6/602164_297.jpg)
رشد ارزش دلاری صادرات شرکتهای دانشبنیان/ چند خدمت به فناوران ارائه شد؟
![تولید ژلاتین از ضایعات کشتارگاهی طیور با ۴ کاربرد](/files/fa/news/1403/5/4/601120_891.jpeg)