دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1400 - 03:21

ائتلاف سعودی مدعی حمله به اهداف نظامی در صنعا شد

ائتلاف سعودی با وجود اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر حمله جنگنده‌های متجاوز به اهداف غیرنظامی در یمن؛ مدعی انهدام محل نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین و انبارهای مهمات در صنعا شد.
کد خبر : 629238
4444



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، ائتلاف سعودی با وجود اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر حمله جنگنده‌های متجاوز به اهداف غیرنظامی در یمن؛ مدعی انهدام محل نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین و انبارهای مهمات در صنعا پایتخت این کشور شد.


به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، ائتلاف سعودی اعلام کرد: در چارچوب عملیات یکشنبه‌شب در صنعا، پایگاه‌های محل فعالیت هواپیماهای بدون سرنشین و انبارهای مهمات را منهدم کرده است.


در این عملیات ۲ کارگاه محل تجمع و بمب‌گذاری پهپادها در شهرستان بنی الحارث منهدم شد، نیروهای ائتلاف همچنین مخازن هواپیماهای بدون سرنشین و انبار مهمات نیروهای یمنی را منهدم کردند.


ائتلاف همچنین مدعی شد که عملیات پیشگیرانه‌ای را اتخاذ کرده است تا آسیبی به افراد و اماکن غیرنظامی وارد نشود.


بیشتر بخوانید:


حمله موشکی و پهپادی نیروهای یمنی به جنوب عربستان


ائتلاف سعودی یکشنبه‌شب هشدار داده بود که به اهداف نظامی در صنعا حمله خواهد کرد.


ائتلاف سعودی پیش‌تر از تهدید قریب‌الوقوع و به‌کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین از فرودگاه بین‌المللی صنعا خبر داده بود.


این در حالی است که بنا به اعلام رسانه‌های یمنی، در حمله یکشنبه‌شب ائتلاف سعودی به صنعا یک تعمیرگاه خودرو متعلق به یکی از شهروندان در منطقه مسکونی نزدیک بیمارستان سعودی-آلمانی در شهرستان بنی الحارث در شمال پایتخت هدف قرار گرفت.


بر اثر بمباران این تعمیرگاه از سوی جنگنده‌های آمریکایی-سعودی، خسارت‌هایی به خانه‌ها و اموال مردم وارد شد و رعب و وحشت اهالی را در پی داشت.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته