دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدی تارتار: بدشانسی ما تمام می‌شود/ فروزان کمک زیادی به تیم خواهد کرد

سرمربی راه‌آهن گفت: در نیم فصل دوم فاصله‌مان را با انتهای جدول زیاد می‌کنیم تا در انتهای فصل دغدغه سقوط نداشته باشیم.
کد خبر : 62913

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، راه‌‌آهن با آمدن مهدی تارتار نه تنها روند صعودی به خود گرفت بلکه با کسب نتایج دور از انتظار به جمع تیم‌های مدعی سقوط پیوست و در پایان هفته هفدهم با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است. با تعطیل شدن یک ماهه لیگ تارتار که حمایت مسئولان باشگاه راه‌آهن را پشت‌سر خود حس کرد با حفظ مهره‌های خوب تیم خود و اضافه کردن چند بازیکن دیگر سعی دارد تا تیمش را در لیگ برتر حفظ کند.


سرمربی راه‌آهن درباره اینکه موفق شد بازیکنانی که مدنظرش بود را به تیم بیاورد یا خیر، بیان کرد: «در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل کمتر تیمی می‌تواند ادعا کند به همه آنچه مدنظرش بوده، رسیده است. ما هم تلاش کردیم تا بازیکنانی را به تیم بیاوریم که نقاط ضعف‌مان را پوشش دهند و نهایتا 50 درصد از آنچه مدنظرمان بود، محقق شد.»


وی ادامه داد: «البته ما بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌توانند به موفقیت مان در نیم فصل دوم کمک کنند. آنها نیاز دارند تا درون زمین ارزش‌‌های فنی‌شان را نشان دهند و می‌دانم که باید به گونه ای با جوانان تیمم بازی دهم که همیشه انگیزه بالایی برای موفقیت داشته باشند.»


تارتار درباره اینکه تیمش چگونه می‌تواند خود را از منطقه خطر رها کند، بیان کرد: «با توجه به اینکه تیم را در زمان مناسبی تحویل نگرفتم و فرصت نبود تا بازیکنان مدنظرم را به ترکیب تیم اضافه کنم باید به گونه‌ای مماشات می‌کردیم تا به نیم فصل برسیم. البته تمامی بازیکنان تیم حداکثر تلاش‌شان را کرده‌اند. حالا که تدارک ویژه‌ای داشتیم و توانستیم تقریبا به آنچه هدف‌مان بود برسیم در ادامه فصل با انسجام بیشتری بازی خواهیم کرد.»


وی افزود: «ما باید نقاط ضعف حریفان را نشانه بگیریم و به آنها ضربه بزنیم تا با کسب امتیازهایی لازم از منطقه خطر خارج شویم. ایمان دارم از بدشانسی که درنیم فصل اول گریبان تیم را گرفته بود، بیرون می‌آییم. ما نیمه اول را واگذار کردیم اما نیم فصل دوم جبران می‌کنیم و رتبه تک رقمی به دست می‌آوریم. فاصله امتیازی زیادی با تیم‌های میانه جدولی نداریم و می‌توانیم به این هدف برسیم.»


سرمربی راه‌آهن در خصوص مشکلات مالی تیمش اظهارداشت‌: «در مقایسه با دیگر تیم‌های لیگ از لحاظ پرداختی به بازیکنان تیم عقب نیستیم. بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت ندارند و با تمرکز کامل به فکر موفقیت تیم هستند. ما انگیزه لازم را به بازیکنان تیم می‌دهیم تا با تمام توان در خدمت تیم هستند.»


تارتار در مورد پرحاشیه بودن محسن فروزان نیز بیان کرد: «اتفاقا او به خوبی تمرین می‌کند و به دنبال حاشیه نیست. مشکلی برایش به وجود آمده بود که برطرف شد. ما او را به راه آهن آوردیم تا از درون دروازه به خوبی مدافعین را رهبری کند و آمار گل‌های خورده تیم کاهش پیدا کند. فروزان با توجه به تجربه بالایی که دارد می‌تواند ضعف دروازه تیم را بپوشاند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته