دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1400 - 14:47
در دانشگاه آزاد نجف‌آباد؛

کانون علمی خادم‌یاران آستان قدس راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم کانون محلی علمی خادم‌یاران آستان قدس رضوی با برنامه‌های مشخص و منسجم در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 629099
خدمیاران



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، فرید نعیمی در دیدار مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد و جمعی از خادم‌یاران بیان کرد: هرچه ظرفیت علمی، فکری، فرهنگی و پژوهشی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد وجود دارد را برحسب وظیفه به ساحت مقدس امام رضا(ع) پیشکش کرده و با قدرت و جدیت هر کمکی که بتوانیم در زمینهٔ محرومیت‌زدایی انجام دهیم، دریغ نمی‌کنیم.




بیشتر بخوانید:


۲۰۰ نفر از خادمیاران نجف‌آبادی دانشگاه آزادی هستند




وی گفت: با افتخار پیشنهاد راه‌اندازی کانون محلی علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را پذیرا هستیم و امیدواریم زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر آماده شود و مطابق یک برنامه مشخص و منسجم در همه زمینه‌هایی که طبق روال کار دفتر آستان است، فعالیت داشته باشیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: این دانشگاه در حال پیشرفت بوده و این مسیر باقدرت ادامه پیدا می‌کند و با ادامه مسیر موفق رؤسای قبلی با جدیت به دنبال کسب افتخارات پیشرفت‌های روزافزون در سطح جهانی است.


نعیمی گفت: امیدوارم دانشگاه به‌عنوان یک مرکز تولید علم در بحث آموزش، کارآفرینی و فناوری که نیاز امروز کشور و جامعه است به‌ویژه در حوزه کارآفرینی و نوآوری با انجام تعاملات لازم بتواند درسطح شهرستان مؤثر باشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، می‌توانیم فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌زایی را از طریق مسیرهای آستان قدس رضوی توسعه دهیم که مطمئناً برکات خیلی خوبی را به دنبال دارد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته