دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1400 - 12:06
حجت‌الاسلام سلطانی:

۲۰۰ نفر از خادمیاران نجف‌آبادی دانشگاه آزادی هستند

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد عنوان کرد: حدود ۲۰۰ نفر از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد خادم‌یار آستان قدس رضوی هستند.
کد خبر : 629057
مهدی سلطانی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مهدی سلطانی در دیدار با فرید نعیمی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: از حدود هزار خادم‌یار که در شهرستان نجف‌آباد مشغول خدمتگزاری هستند، ۲۰۰ نفر از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هستند.




بیشتر بخوانید:


جذب یک‌هزار و ۷۰۰ خادم‌یار در نجف‌آباد برای خدمت به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع)




وی خطاب به نعیمی گفت: امیدوارم حضور شما در واحد دانشگاهی نجف‌آباد منشأ خیرات و برکات برای این شهرستان، دانشگاه و دانشجویان باشد و بتوانید با تربیت دانشجویان کارآمد در سازندگی هرچه بهتر کشور و رفع مشکلات و نیازهای جامعه با کمک دانشجویان سهیم باشید.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که آستان قدس رضوی در راستای ابلاغ مقام معظم رهبری تدوین کرد و به مرحله اجرا درآورد، خادمیاری و شبکه خادمیاری در سراسر کشور است که خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه جزء وظایف آنهاست.


این مسئول مطرح کرد: نجف‌آباد از شهرستان‌های بزرگ استان اصفهان بوده که هم ویژه است و هم تعداد قابل توجهی نیروی خادم‌یار در عرصه‌های مختلف سلامت، پزشکی، مهندسی، خیران و عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی هستند.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد افزود: حدود هزار و ۳۰۰ خادمیار در شهرستان نجف‌آباد مشغول خدمتگزاری به محرومان و نیازمندان هستند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد هستند.


سلطانی بیان کرد: خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با دفتر نمایندگی آستان قدس داشته موفق به طبخ و توزیع۱۱۰ هزار پرس غذا در ایام اطعام عید غدیر در آشپزخانه مرکزی دانشگاه شدیم که این خود باعث رضایتمندی مسئولان شهرستان و کسب رتبه برتر جشنواره کشوری شد.


وی به راه‌اندازی کانون‌های محلی در سطح شهرستان نجف‌آباد برای شناسایی و معرفی اشخاص نیازمند در هشت بخش مختلف نجف‌آباد اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی یک کانون محلی علمی در مجموعه دانشگاه با رئیس دانشگاه می‌تواند پشتوانه مناسبی از نظرعلمی و تخصصی برای دفترآستان قدس رضوی در شهرستان نجف‌آباد باشد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته