دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1400 - 12:56

آموزش تخصصی فتوشاپ برای ادیت عکس های آتلیه ای

شما علاوه بر عکاسی حرفه‌ای نیاز به آموزش تخصصی فتوشاپ و آموزش گرافیک خواهید داشت.
کد خبر : 629075
فتوشاپ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در چنین شرایطی که همه جویای کار و کسب درآمد هستند، فقط یک چیز می‌تواند بهترین راه برای درآمدزایی باشد: یعنی کسب مهارت و تخصص! زمانی که شما به دنبال یک مهارت و تخصص بروید، شک نکنید که عده‌ای به همان مهارت شما نیاز خواهند داشت. یکی از این مهارت‌ها عکاسی حرفه‌ای و داشتن آتلیه است. امروزه آتلیه‌ها درآمد فوق‌العاده‌ای از عکس‌های آتلیه‌ای، عکس‌های مراسیم عروسی، عکس‌های پرسنلی و... دارند. اما شاید شما هم بارها شنیده باشید که برای مراسم عروس و یا عکس‌های هنر در هر شهری فقط یک یا چند آتلیه بسیار معروف و مطرح هستند که همه دلشان می‌خواهد، آنجا را برای عکس‌هایشان انتخاب کنند؟ اما به نظر شما چه فرقی میان این افراد و آتلیه‌های دیگر وجود دارد که هیچ کس حتی آن‌ها را نمی‌شناسد؟ در یک کلام اگر بگوییم، این آتلیه‌ها حرفه‌ای هستند! بله، حرفه‌ای بودن چیزیست که منجر به خاص شدن میان مشتریان می‌گردد. حالا چگونه می‌توان در این زمینه حرفه‌ای شد؟ شما علاوه بر عکاسی حرفه‌ای نیاز به آموزش تخصصی فتوشاپ و آموزش گرافیک خواهید داشت.


به عبارت دیگر عکاسی آتلیه‌ای مانند عکاسی محصول و یا عکاسی خیابانی بسیار کار سختی نیست و می‌توانید با کمی تجربه و تلاش به کیفیت دلخواهتان برسید. اما برای رسیدن به کیفیت مطلوب در عکس‌هایتان باید حتما مباحث آموزش گرافیک و آموزش تخصصی فتوشاپ تجربه و دانش کافی داشته باشد. چرا که ممکن است برخی از مشتریانتان از شما بخواهند ویرایش عکسشان را به طور کاملا خاص انجام بدهید. مثلا، از شیوه‌ی تایپوگرافی استفاده کرد و یا اسم و مشخصاتشان را با فوت‌های بسیار زیبا و افکت‌های خاص داخل تصویرشان بیاورید. در چنین شرایطی، اگر تخصص کافی در استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را نداشته باشید، خروجی کارتان بسیار بی‌کیفیت شده و مشتریان‌تان دیگر به سراغ شما نخواهند آمد. اما با یادگیری مباحث تخصصی فتوشاپ و انجام دادن کارهای عملی، دقیقا به همان کیفیت مطلوبی که مشتریانتان انتظار دارند، خواهید رسید. از طرفی دیگر، حتی ممکن است خودتان یک ایده‌ی کاملا خلاقانه در ویرایش عکس به ذهنتان برسد که با استفاده از آن‌، مشتریانتان را غافلگیر و شگفت‌زده کنید.



مزایای شرکت در دوره آموزش تخصصی فتوشاپ


اولین مزیتی که شرکت در آموزش تخصصی فتوشاپ دارد، سریع‌تر شدن سرعت عمل شماست. از آنجایی که قصد دارید وارد دنیای کار شوید، قطعا مشتریان زیادی به شما مراجعه خواهند کرد که باید کار ادیت عکس‌هایشان را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام بدهید. هیچ چیزی نمی‌تواند یک روز کاری خوب را مانند مشتری عصبانی و کلافه، خراب کند. مشتری که به خاطر دیرکرد شما بسیار عصبانی شده است و تنها چیزی که می‌خواهد سریع‌تر آماده شدن عکس‌هایش بوده و استرس زیادی هم به شما وارد می‌کند. زمانی که شما مباحث آموزش گرافیک را در یک دوره‌ی آموزش تخصصی فتوشاپ یاد گرفته باشید، بدون شک با کاربرد حرفه‌ای ابزارهای این نرم‌افزار، از قبل آشنا شده‌اید. در نتیجه کارهای دورگیری، روتوش و... عکس را با سرعت بسیار بالایی انجام داده و زمان زیادی را صرفه‌جویی خواهید کرد. این موضوع هم باعث بالاتر رفتن سرعت عمل و درآمدتان خواهد شد و هم میزان رضایت مشتریانتان را هم افزایش خواهد داد.


مزیت دیگر شرکت در یک دوره آموزش تخصصی فتوشاپ ارتقاء سطح کیفی کارهایتان است. چرا که شما صرفا دیدگاه بازاری به عکس‌ها و یا ادیت عکس‌هایتان نخواهید داشت. در چنین دوره‌هایی به شما مباحث آموزش گرافیک و مبانی هنری را در کنار نرم‌افزار فتوشاپ تدریس خواهند کرد. به همین دلیل، از آن‌جایی که حالا ذهنتان هم از دیدگاه هنری به قضیه می‌نگرد و هم از دیدگاه کسب و کار و سلیقه‌ی مشتری، می‌توانید با ترکیب این دو دیدگاه، یک شاهکار عالی خلق کنید و تبدیل به یک آتلیه خاص در شهر خودتان شوید. به همین دلیل، آتلیه‌هایی که بسیار خاص و زبان زد خاص و عام هستند، کارهای حرفه‌ای‌تر و باکیفیت‌تری نسبت به بقیه دارند. چرا که آن‌ها بحث ادیت عکس‌هایشان را طوری انجام می‌دهند که حتی به ذهن هم‌صنفی‌هایشان هم نمی‌رسد! این مهارت، فقط با بالاتر بردن سطحتان در ادیت عکس‌های آتلیه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود. چرا که شما باید از انجام کارهای تکراری دست برداشته و مسیرهای تازه و روش‌های کاملا خلاقانه‌ی هنری را انتخاب کنید تا باعث متفاوت‌تر شدنتان در میان همکارانتان شود. این موضوع هم فقط با آموزش دیدن امکان‌پذیر خواهد بود که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد.


آموزش تخصصی فتوشاپ برای ادیت عکس های آتلیه ای


فواید آموزش تخصصی فتوشاپ


اجازه بدهید قبل از توضیح دادن راجع به مزایای آموزش تخصصی فتوشاپ، یک مثال ساده و جالب بزنیم. قطعا برای شما هم پیش آمده که پیش یک آرایشگر رفته‌اید که هر مدلی به او گفته‌اید، بدون در نظر گرفتن سلیقه‌ی شما، فقط کار همیشگی خودش را انجام داده است. شاید همیشه فکر کنید که او به هیچ عنوان سلیقه شما را در نظر نمی‌گیرد، اما حقیقت این است که او توانایی اجرای چیزی که شما انتظار دارید را ندارد. دقیقا در مورد عکاسی آتلیه‌ای هم، همین موضوع صدق می‌کند. افرادی که سطح خودشان را از طریق دوره‌های آموزش تخصصی فتوشاپ به روز رسانی نمی‌کنند و مباحث حرفه‌ای آموزش گرافیک را یاد نمی‌گیرند، همیشه در یک سطح کاملا تکراری کار می‌کنند. به همین دلیل، مشتریانشان هم سراغ افراد حرفه‌ای‌تر رفته و در نتیجه این افراد با کاهش درآمد شدید روبه‌رو می‌شوند و حتی در مواردی تصمیم به جمع کردن آتلیه‌شا می‌گیرند.


حالا وقتی که شما در یک دوره آموزش تخصصی فتوشاپ شرکت می‌کنید، با مبانی آموزش گرافیک بهتر و بیشتر آشنا می‌شوید. چرا که با نیازهای مشتریانتان بیشتر و بهتر آشنا شده و توانایی اجرای چیزی که آن‌ها از شما می‌خواهند را هم، خواهید داشت. یعنی هر چیزی که مشتری‌تان از شما بخواهد را می‌توانید به بهترین شکل ممکن برایش انجام بدهید. این فقط به خاطر این است که شما تصمیم گرفته‌اید یک فرد حرفه‌ای در شغلتان باشید و با بقیه فرق داشته باشید. به همین دلیل هم، با شرکت کردن در یک دوره‌ی آموزش تخصصی فتوشاپ، تمام موارد مهم و حرفه‌ای که نیاز است راجع به شغلتان بدانید را یاد گرفته‌اید. همین امر هم موجب پیشرفت روزافزونتان در شغلتان خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود تا شما همیشه به روز باشید و بر حسب نیازهای جدید مشتریانتان اقدام به بالا بردن سطحتان کنید. این یکی از عالی‌ترین تصمیم‌هاییست که می‌توانید در مورد پیشرفت شغلی‌تان بگیرید.


آموزش تخصصی فتوشاپ برای ادیت عکس های آتلیه ای


مزیت شرکت در دوره‌های تخصصی


هنگامی که شما در یک دوره آموزش تخصصی فتوشاپ شرکت می‌کنید، بهترین اساتید و یا بهتر است بگوییم متخصصین این حوزه، برایتان مباحثی را تدریس خواهند کرد که بسیار کاربردی و به دردبخور خواهد بود. یعنی از مباحث ساده هنری و آموزش گرافیک گرفته تا مسائل تخصصی استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ به شما آموزش داده خواهد شد. مدرسین این دوره، با در نظر گرفتن این که شما کاملا مبتدی نیستید و از قبل تجربه کار کردن با فتوشاپ را دارید، برایتان مطالبی را آموزش خواهند داد که در شغلتان به آن‌ها نیاز بسیار مبرم و اساسی خواهید داشت. به همین دلیل شما قادر خواهید بود نقطه‌ضعف‌هایتان را بیشتر و بهتر شناسایی کنید و آن‌ها را رفع کنید. یکی دیگر از بهترین مزایای شرکت در دوره‌های تخصصی، اضافه شدن به دانش و مهارتتان است. چرا که ممکن است در این دوره‌ها مطالب بسیار مفیدی را یاد بگیرید که مانند یک سکوی پرتاپ، شما را چند قدرم جلوتر از سطح فعلی‌تان پرتاب کند! این موضوع می‌تواند کمک بسزایی در بالاتر رفتن سطح کیفی کارتان و بیشتر شدن مشتریانتان داشته باشد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

برچسب ها: فتوشاپ عکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته