دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1400 - 16:00
حجت‌الاسلام نصیری‌فرد:

تأثیر انرژی مثبت پرستاران به بیمار از دارو بیشتر است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: تأثیر انرژی مثبتی که پرستاران به بیماران می‌دهند از دارو بیشتر است.
کد خبر : 628880
فارغ التحصیلی پرستاران واحد گرمسار



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از گرمسار، ۱۶ دانشجوی کارشناسی پرستاری ورودی بهمن ۱۳۹۶ و مهر ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، محمدصادق صبوری معاون فرهنگی دانشجویی و محسن وارثی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، استادان و دانشجویان و قرائت سوگندنامه پرستاری فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند.




بیشتر بخوانید:


جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد




معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این مراسم پرستاری را یک شغل ویژه و مقدس دانست و بیان کرد: پرستاری جزء مشاغل ویژه است؛ چراکه شغل‌ها برای پاسخ به نیاز انسان بوده و تنها کسی که در لحظات بسیار سخت، پراسترس، پراضطراب بیمار، بیمار را با رفتار خودآرام می‌کند، پرستار است.


نصیری‌فرد به مهارت‌های پرستار تأثیرگذار اشاره کرد و گفت: پرستار در حوزه مسئولیتی خود اگر چهار مهارت را نداشته باشد، تأثیرگذار نیست.


تأثیر انرژی مثبت پرستاران به بیمار از دارو بیشتر است


وی، مهارت‌ شناختی، مهارت تکنیکی و اجرای دانسته‌ها، مهارت ارتباط بین فردی و اخلاقی را چهار مهارت لازم برای پرستاران دانست و افزود: تأثیر انرژی مثبتی که پرستاران به بیماران می‌دهند از دارو بیشتر است.


آذین چاکری مدیر گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم گفت: دانشجویان ترم یک گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تلاش، همت و پشتکار پله به پله پیشرفت کردند و امروز به بهترین پرستارها تبدیل شدند و در بیمارستان‌ها به بیماران خدمت می‌کنند.


به گزارش آنا، متن سوگندنامه فارغ‌التحصیلان رشته پرستاری به این شرح است: در پیشگاه قرآن کریم به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنیم که به تمامی انسان‌ها از هر رنگ و نژاد و ملیتی، احترام گذاشته و با تمام توان در راه ارتقای سلامت آنان بکوشیم و همواره به استادانی که آموزش داده‌اند، احترام بگذاریم و علم اخلاق و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و سلامت مددجویان را بر همه‌چیز مقدم بدانیم و رازنگهدار بیماران باشیم و با تمام توان از هویت حرفه‌ای خود دفاع کرده و دانش و مهارت خود را ارتقا داده و در هیچ زمانی از آموختن غافل نبوده و در راستای حفظ استقلال و سربلندی ایران اسلامی کوشا باشیم.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته