دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1400 - 16:27
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

آغاز دور دوم طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه آزاد اسلامی البرز

مراسم آغاز کار دور دوم طرح اندیشه تمدن‌ساز ویژه استادان و هیئت علمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج برگزار شد.
کد خبر : 627827
افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز در واحد کرج



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرج، مراسم افتتاحیه دور دوم طرح اندیشه تمدن‌ساز با حضور محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ویژه استادان و هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.


محمدحسن برهانی‌فر در این مراسم با بیان ارزنده بودن طرح اندیشه تمدن‌ساز اهداف آن را آشنایی با اندیشه‌های تمدن‌ساز رهبر انقلاب، ایجاد و گسترش نگرش تحول‌آفرین و تمدن ساز میان استادان و دانشجویان، آشنایی با کارکردهای عینی و پیامدهای اجتماعی آموزه‌های دینی، فراگیری مهارت تدبر در قرآن کریم و آشنایی با سیره مبارزاتی(سیاسی) معصومین اعلام کرد.(بیشتر بخوانید)


مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز گفت: تمدن فقط مطلب علمی نیست؛ بلکه مباحث سیاسی، جهانی و پویایی در تمدن‌سازی اسلامی نقش دارد. این کتاب مباحث نوینی را در اندیشه اسلامی مطرح می‌کند و کتابی کامل و برگرفته از آیات قرآن کریم است.


حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده افزود: امور هفت‌گانه‌ای که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده‌اند از قبیل عدالت، استقلال، سبک زندگی، معنویت اخلاقی و ... همگی از عناصر تمدن‌ساز هستند که در تمدن واقعی باید اخلاق، معنویت و علم واقعی وجود داشته باشد و در راستای آنها توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته